Το αυτοκίνητο θα μεγαλώσει σε πλάτος χάνοντας κάποια εκατοστά από το ύψος του, ενώ σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από το Prologue concept,ενώ υπάρχει η φήμη ότι θα χάσει το χαρακτηριστικό πίσω μέρος του, αν και από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δεν είναι διακριτό κάτι τέτοιο.
Ο αρχισχεδιαστής της Audi έχει δηλώσει ότι η δεύτερη γενιά του A7 θα συνδυάζει την λεπτή κομψότητα με μια εξωστρεφή σπορ σχεδίαση, έχοντας ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Θα διαθέτει LED προβολείς, πιο φουσκωμένα φτερά, ενώ στο εσωτερικό θα συναντάμε μια μεγάλη οθόνη αφής, μέσω της οποίας θα εκτελούνται οι περισσότερες λειτουργίες, με αρκετά φυσικά κουμπιά να αφαιρούνται από την κεντρική κονσόλα.
Κίνηση θα παίρνει από μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου όπου ανάμεσα τους θα συναντάμε έναν τετρακύλινδρο 2.0-λιτρο με e-turbo απόδοσης 330 ίππων, έναν V6 diesel απόδοσης 355 ίππων, με την έκδοση S7 να φορά έναν νέο V6 3,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 500 ίππων.
Σε ότι αφορά την κορυφαία έκδοση RS7, θα φορά τον αναβαθμισμένο V8 twin-turbo 4.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 580 ίππων. Τέλος θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Στις σχετικές ειδήσεις η Audi ετοιμάζεται να ξαναξεκινήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της στην αγορά της Νοτίου Κορέας, μιας και έχει καταθέσει εκ νέου τα έγγραφα πιστοποίησης για τις εκπομπές ρύπων των μοντέλων της.