Σήμερα, συγκρίνοντάς το με τη νέα γενιά, αποκομίσαμε θετικές εντυπώσεις, παρά το γεγονός ότι από τότε έχουν γίνει τεχνολογικά άλματα. Διανύοντας πάνω από 600 χιλιόμετρα καταφέραμε να αξιολογήσουμε με τον καλύτερο τρόπο όλες τις δυνατότητές του. Στην πράξη το μοντέλο αποδείχθηκε εξαιρετικά ευρύχωρο και με πολλές θέσεις για μικροπράγματα, τόσο για τον οδηγό και τον συνοδηγό, όσο και για τους πίσω επιβάτες.

Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 465 λίτρα και απόλυτα βολικός στο φόρτωμα μεγάλων αποσκευών. Μάλιστα αν αναδιπλώσουμε τα πίσω καθίσματα, ο αποθηκευτικός χώρος αγγίζει τα 1026 λίτρα.

Σχεδιαστικά η καμπίνα έχει λιτές γραμμές και η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική. Η στραμμένη προς τον οδηγό κεντρική κονσόλα προσδίδει έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Η μαλακή επένδυση στο εμπρός μέρος του ταμπλό και στα πλευρικά της κεντρικής κονσόλας κάνουν το μοντέλο πιο φιλικό. Η συναρμογή των υλικών μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ καλή. Ξεχωρίζει το υπερυψωμένο διαχωριστικό ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, η σειρά με τους 3 αεραγωγούς μπροστά από τον συνοδηγό, το 3D εφέ του ταχύμετρου και τα κουμπιά touch του κλιματισμού.

Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος. Η εργονομία από την άλλη είναι πολύ καλή. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής του Honda Connect (με CD player) που φροντίζει για την απαιτούμενη συνδεσιμότητα, την πληροφόρηση, την πλοήγηση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Πιο χαμηλά βρίσκεται η οθόνη του συστήματος κλιματισμού - αφής και μαζί με την υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με piano black επένδυση, ολοκληρώνουν την ιδιαιτερότητα της καμπίνας.

Αισθητικά το νέο HR-V είναι ελκυστικό, με δυναμικές γραμμές εξωτερικά. Mε μήκος στα 4.294μ το HR-V βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα του νέου Jazz. Μάλιστα τοποθετείται ανάμεσα ακριβώς από το Nissan Juke και το Nissan Qashqai. Ωστόσο οι άνθρωποι της Honda όταν το σχεδίαζαν σίγουρα είχαν στο μυαλό τους το πετυχημένο Qashqai καθώς έχουν πολλές ομοιότητες.

Από τα θετικά που μας άρεσαν στο αυτοκίνητο ήταν ο 1.6 i-DTEC diesel κινητήρας που αποδίδει 120 ίππους και έχει ροπή 300 Nm. Ο κινητήρας κινεί χωρίς πρόβλημα και με απόλυτη οικονομία το μοντέλο της Honda. Από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχονται σε 10 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 192χλμ/ώρα, που έρχονται γρήγορα και ακούραστα. Η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν 4,9 λίτρα. Όμως αν ήθελες να κάνεις οικονομία αυτή έρχονταν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Η εκπομπή ρύπων στο χιλιόμετρo εστιάζεται στα 104 γραμμάρια. Στην πράξη -όμως- ο πετρελαιοκινητήρας ήταν νευρικός από τις χαμηλές στροφές και οικονομικός, ακόμη και όταν αποφασίσαμε να το οδηγήσουμε γρήγορα.

Η ανάρτηση είναι κατάλληλη ρυθμισμένη, με καλή πρόσφυση και καλή ποιότητα κύλισης. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος είναι ιδανικό για σκληροτράχηλες διαδρομές. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και αρκετά ευκίνητο. Εφοδιασμένο με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού (το πακέτο ADAS περιλαμβάνει από αυτόματο φρενάρισμα μέχρι ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων) και εξαιρετικά φρένα, το HR-V εμφανίζει υψηλότατα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας. Οι τεχνικοί της εταιρείας έκαναν εξαιρετική δουλειά στην ηχομόνωση, ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες.

Τις ημέρες που το είχαμε στη διάθεσή μας σχηματίσαμε θετικές εντυπώσεις. Το ταξίδι ήταν άνετο, οι επιδόσεις καλές και η οικονομία του καυσίμου χαμηλή, χωρίς να σκεφτόμαστε το κάθε χιλιόμετρο. Η τιμή κτήσης του μοντέλου της δοκιμής ήταν 27.750 ευρώ. Τιμή λίγο πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, που αντισταθμίζεται από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξιοπιστία του μοντέλου.

Πηγή: Praktoreio-sport.gr