Αναμφίβολα, η πιο εντυπωσιακή παράμετρος του νέου μοντέλου θα είναι η εφαρμογή του πρώτου επιπέδου ημιαυτόνομης οδήγησης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να ελέγχει το ίδιο το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι, με βάση τη διαγράμμιση του δρόμου και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Νέο θα είναι και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, το οποίο θα αναβαθμίζει σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Στο αισθητικό κομμάτι, τη μεγαλύτερη διαφορά κάνει το σαφώς πιο βαθύ «V» στη μάσκα, που συνοδεύεται από νέο καπό και προφυλακτήρα. Νέα είναι και τα φώτα που μπορεί να είναι αλογόνου ή LED κι έχουν σχήμα μπούμερανγκ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το βασικό τους χαρακτηριστικό πάντως είναι ότι μπορούν να έχουν πλέον ενεργή λειτουργία.
Στο πίσω μέρος οι διαφορές είναι πιο περιορισμένες και εντοπίζονται κατά κύριο λόγο στα φώτα που πλέον έχουν τρισδιάστατη προσέγγιση.
Οι κινητήρες θα μεταφερθούν αυτούσιοι από τη σημερινή γενιά του μοντέλου, κάτι που σημαίνει μια επιλογή βενζίνης και δύο πετρελαίου. Ο βενζινοκινητήρας είναι ο 1.600άρης των 163 ίππων και διατίθεται μόνο σε έκδοση με κίνηση εμπρός, ενώ ο 1.6 dCi των 130 ίππων και ο 2λιτρος dCi των 177 ίππων μπορούν να συνδυαστούν και με τετρακίνηση.
Στην καμπίνα έχουν χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την εταιρεία καλύτερης ποιότητας υλικά, με πιο πολυτελή διάκοσμο στις πλούσιες εκδόσεις, καθώς και αναβαθμισμένο το σύστημα infotainment, το Nissan Connect.
Στην ευρυχωρία για τους επιβάτες δε θα αλλάξει τίποτα, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι πλέον 15 lt μεγαλύτερο φτάνοντας τα 565 lt με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και μέγιστη χωρητικότητα 1.996 lt. Διαθέσιμο θα είναι επίσης και το ηλεκτρικό άνοιγμα-κλείσιμο της πίσω πόρτας.