Προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την ισχύ και την απόδοση και να βελτιώσουν την απόκριση, βασισμένοι στη φιλοσοφία των μειωμένων εσωτερικών τριβών και της εξοικονόμησης βάρους.
Συγκριτικά με άλλους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες μικρού κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά, ο υπερτροφοδότης των VTEC TURBO είναι πιο συμπαγής, με τουρμπίνα μικρής διαμέτρου. Αυτό είναι επιβεβλημένο για μέγιστη απόκριση. Η σχεδίαση του κελύφους μονής εισαγωγής βοηθά τον υπερτροφοδότη να παράγει πίεση υπερπλήρωσης ακόμα και σε σχετικά μικρά πατήματα του γκαζιού και στις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, η ηλεκτρική ενεργοποίηση της wastegate επιτρέπει τον ακριβή έλεγχο της πίεσης υπερπλήρωσης.
Ένας μεγάλος εναλλάκτης αέρα (intercooler) είναι τοποθετημένος χαμηλά, μπροστά από το αυτοκίνητο από όπου μπορεί να διέρχεται ελεύθερα ο αέρας όταν το όχημα κινείται. Το intercooler μειώνει τη θερμοκρασία του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα αυξάνοντας την πυκνότητά του για μεγαλύτερη απόδοση. Για μείωση βάρους, το σύστημα του υπερτροφοδότη χρησιμοποιεί άκαμπτους, ελαφρούς, συνθετικούς σωλήνες από ρητίνη για τη μεταφορά του αέρα εισαγωγής προς και από το intercooler.
Ένα ελαφρύ μπλοκ από χυτό αλουμίνιο με ξεχωριστά και ενισχυμένα κουζινέτα ελαχιστοποιεί το βάρος, ενώ χιτώνια κυλίνδρων από χυτοσίδηρο διασφαλίζουν την αντοχή. Κάθε κομβίο του ελαφρού στροφάλου από σφυρήλατο χάλυβα έχει περάσει από διαδικασία γυαλίσματος (μικροστίλβωση) για μείωση των εσωτερικών τριβών.
Πηγή: newsauto.gr