Σύμφωνα με την Honda, οι νέοι VTEC Turbo έχουν κατασκευαστεί με συγκεκριμένες προδιαγραφές για να αντέξουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι η Honda έχει βρει την χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και μακροζωίας/αξιοπιστίας, και οποιαδήποτε σκέψη βελτίωσης θα πρέπει να «φιλτραριστεί» ξανά και ξανά.

Στην άλλη πλευρά του ατλαντικού, υπάρχει η έκδοση Si του 1.5 VTEC Turbo που εξοπλίζει το κουπέ και το 4θυρο αμάξωμα και αποδίδει 205 ίππους και 26,6 kgm ροπή. Φαίνεται όμως ότι ούτε αυτή η έκδοση είναι αρκετή του φίλους του μοντέλου που θέλουν κάτι πιο σπορ, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλουν ανέβουν επίπεδο και να περιμένουν το νέο Type R των 320 ίππων. Για αυτό και η Honda σκέφτεται τη δημιουργία μιας νέας έκδοσης που θα καλύψει αυτό το κενό.

Η επιλογή τοποθέτησης του 2λιτρου VTEC Turbo από το κορυφαίο Type R αλλά με πιο ήπια χαρακτηριστικά απόδοσης θα ανέβαζε αρκετά το κόστος της έκδοσης, οπότε η Honda θα πρέπει ίσως να εξελίξει περαιτέρω τον καινούριο 1.5.

Όπως μάλιστα αναφέρουν στελέχη της Honda, «οι μηχανικοί μας έχουν ακόμα να κάνουν πράγματα με το νέο αυτό μοτέρ», αφήνοντας να εννοηθεί ότι η νέα σπορ έκδοση που θα καλύψει το συγκεκριμένο εμπορικό κενό θα αποδίδει περίπου 250 ίππους, στη μέση δηλαδή από πλευράς ισχύος. Κάτι βέβαια που θα ασπάζεται και η τιμή της έκδοσης.