Ωστόσο, μια νέα αναφορά μας δείχνει τελικά ότι μπορεί να υπάρξει και μάλιστα σχετικά σύντομα μια σαγηνευτική cabriolet έκδοση, δίπλα στο νέο και εντυπωσιακό coupe.
Μιλώντας στο αυστραλιανό λανσάρισμα του αυτοκινήτου, ο επικεφαλής μηχανικός του LC, Takashi Watanabe, δήλωσε ότι η πλατφόρμα GA-L του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να στηρίξει και ένα cabrio. Ο επικεφαλής της Lexus της Αυστραλίας, Peter McGregor, πρόσθεσε ότι «η εταιρεία γνωρίζει πολύ καλά τη σημασία ενός ανοιχτού τέτοιου αυτοκινήτου στην αγορά. Έχει έρθει η ώρα για κάτι τέτοιο».
Παρά τη σημαντική πιθανότητα μιας ανοιχτής έκδοσης, σύμφωνα με τον McGregor ακόμη και αν εγκριθεί ο όγκος παραγωγής του θα κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα. Η τελευταία δήλωση δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η δεύτερη γενιά του Lexus SC αποδείχθηκε σχετικά δημοφιλής κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος, αλλά οι πωλήσεις της μειώθηκαν δραστικά προς το τέλος του κύκλου ζωής της.
Προς το παρόν, το LC 500 Coupe διαθέτει κινητήρα V8 5.0 λίτρων που παράγει 471 ίππους και ροπή 55,0 kgm. Συνοδεύεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων το οποίο επιτρέπει στο μοντέλο να πιάνει τα πρώτα 100 km/h σε 4,4 sec και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 270 km/h. Η εταιρεία προσφέρει επίσης το LC 500h που διαθέτει κινητήρα V6 3,5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνολική ισχύ 354 ίππους. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 4,7 sec και έχει ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 250 km/h.
Πηγή: Newsauto.gr