Ειδικότερα, η Subaru πούλησε 965.892 τετρακίνητα αυτοκίνητα, 245.382 περισσότερα από τη δεύτερη Audi, με το νούμερό της να αντιπροσωπεύει το 15,3% όλων των πωλήσεων 4Χ4 παγκοσμίως.

Για την εταιρεία, η πιο σημαντική αγορά της παγκοσμίως παραμένουν οι Η.Π.Α., εκεί όπου πωλήθηκε το 60% των τετρακίνητων αυτοκινήτων της. Στην Ευρώπη, η Subaru δεν τα πάει καλά, αφού κάτω από 50.000 νέα μοντέλα της πωλήθηκαν τον περασμένο χρόνο, όσα δηλαδή πουλάει στις Η.Π.Α. σχεδόν σε ένα μήνα. 

Πηγή: protothema.gr