Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν ρυθμίσει έτσι το σύστημα ώστε να επιτύχουν εξαιρετική ευελιξία και σταθερότητα στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες.

Επιπλέον, το Mégane RS θα διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, με το Cup chassis να έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων.