Το μοτέρ αυτό έχει ονομαστική ισχύ 503 ίππων και ροπή 695 Nm, όντας σε θέση να προσφέρει πραγματικά εκρηκτικές επιδόσεις, αφού το 0-100 km/h απαιτεί μόνο 4,0 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 301 km/h.
Χαρακτηριστικό της ισχύος του αποτελεί και το γεγονός ότι σε σχέση με τον κορυφαίο 5,2 λίτρων V12 twin-turbo των 600 ίππων και 700 Nm ροπής που υπάρχει ήδη στην DB11, υπολείπεται μόνο 0,1 sec. στο 0-100 και 20 km/h στην τελική.
Η τοποθέτηση του νέου κινητήρα στην DB11 απαίτησε και αρκετές μηχανικές αλλαγές προσαρμογής, όπως την δημιουργία μιας νέας εισαγωγής, συστήματος λίπανσης και εξάτμιση, αλλά και ειδικής ECU από τους μηχανικούς της Aston Martin.
Άλλαξαν επίσης οι βάσεις του μοτέρ στο σασί, ενώ λόγω και της διαφοράς βάρους (η V8 Aston είναι ελαφρύτερη κατά 114 κιλά σε σχέση με την V12), υπάρχει ανάρτηση με νέα γεωμετρία, ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές. Νέες ρυθμίσεις έχει και το ESP.
Σχεδιαστικά, η DB11 με τον V8 κινητήρα ξεχωρίζει με τα σκουρόχρωμα εμπρόσθια φώτα, τους 2 αεραγωγούς στο καπό (σε μαύρο ή τιτάνιο) αντί των 4 στην V12 και τις ειδικής σχεδίασης ζάντες. Σε ό,τι αφορά στη διάθεσή της, η νέα V8 Aston Martin DB11 ξεκινά αυτές τις ημέρες τις πωλήσεις της με κόστος από 184.000 ευρώ στη Γερμανία ή 144.900 λίρες στην Αγγλία. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα τέλη του έτους.
Πηγή: newsauto.gr