Συνήθως, το πρώτο αυτοκίνητο που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής το οδηγεί κάποιος VIP για λόγους διαφήμισης. Όμως εδώ η προσωπικότητα καθόταν στη θέση του συνοδηγού, καθώς η Mercedes-Benz το θεώρησε καλή ευκαιρία για να επιδείξει τις τεχνικές της δυνατότητες στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.
Έτσι, η S560, σε μαύρο μεταλλικό «οψιδιανού», οδηγήθηκε μόνη της για 1,5 km μέχρι το χώρο φόρτωσης των αυτοκινήτων, μέσα στο χώρο του εργοστασίου.
Βέβαια, όπως θα δείτε στο video, η S-Class ήταν εφοδιασμένη με πρόσθετο ηλεκτρονικό εξοπλισμό –κάμερα και ραντάρ, αν δεν κάνουμε λάθος– στη σκεπή, από την πλευρά του οδηγού. Είχε βέβαια και τα στάνταρ, προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς και τον Markus Schäfer, μέλος του Δ.Σ. της Daimler, στο δεξί κάθισμα.
Η Mercedes λέει ότι το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με νέα, πατενταρισμένα onboard τεχνολογικά συστήματα, χωρίς όμως να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες. Πάντως, βλέπουμε την S-Class να επιταχύνει, να φρενάρει και να στρίβει μόνη της μέσα στη σχετικά στενή διαδρομή, από τη γραμμή παραγωγής μέχρι το χώρο όπου συγκεντρώνονται τα έτοιμα για παράδοση αυτοκίνητα.
Το όλο εγχείρημα δεν έγινε μόνο για διαφημιστικούς λόγους, αφού η Mercedes τρέχει ένα πιλοτικό πρόγραμμα για να το εφαρμόσει μελλοντικά στην καθημερινή διαδικασία της παραγωγής. Η παραδοσιακή διαδικασία χρησιμοποιεί πουλμανάκια για να φέρνει τους οδηγούς πίσω στη γραμμή παραγωγής ώστε να πάρουν άλλα έτοιμα αυτοκίνητα και να τα πάνε στο χώρο φόρτωσης.
Ο Schäfer λέει ότι ήδη βλέπει στο μέλλον τα αυτοκίνητα να οδηγούνται μόνα τους από τη γραμμή παραγωγής στο σπίτι του πελάτη, σαν πακέτο από εταιρεία κούριερ. Δεν νομίζετε όμως ότι αυτό θα στερήσει τη μαγεία τού να πηγαίνεις στον ντίλερ για να παραλάβεις το καινούργιο σου αυτοκίνητο;
Πάντως υπάρχει λογική, αφού κάπου 200 αυτοκίνητα παραδίδονται καθημερινά στο κέντρο πελατών του Sindelfingen.