Η εταιρεία με έδρα το Βόλφσμπουργκ, θέλει να παρουσιάσει περίπου 30 νέα μοντέλα με μπαταρίες μέχρι το 2025 και να γίνει ο νούμερο ένα πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως σε μόλις τρία χρόνια.
Φιλόδοξοι, αλλά κανένας δεν αμφιβάλλει ότι αν κάποιος τόσο μεγάλος όσο ο όμιλος Volkswagen – και με τους πόρους που είναι ακόμα διαθέσιμοι παρά το φιάσκο Dieselgate – θέσει ότι έχει για την επίτευξη ενός στόχου, δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να τον επιτύχει. Το γεγονός είναι ότι δεν είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι οι Γερμανοί επενδύουν στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, όπως ισχυρίζονται. Τις προάλλες η εταιρία, δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου που μιλούσε για το Volkswagen Group Research, το «παγκόσμιο δίκτυο καινοτομίας» της εταιρείας που είναι ουσιαστικά «οραματιστής, τεχνολογικός οδηγός». Η έκδοση αναφέρει επίσης τη σημασία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, λέγοντας ότι τόσο οι μονάδες βενζίνης όσο και οι μονάδες diesel θα συνεχίσουν να διατηρούν τη ζωτική σημασία τους για το άμεσο μέλλον.
Ωστόσο, η VW υποστηρίζει ότι αυτή η έρευνα του Ομίλου θα επικεντρωθεί στις νέες τεχνολογίες, πράγμα που σημαίνει ότι θα ασχοληθεί με την αυτόνομη οδήγηση, εναλλακτικά συστήματα κίνησης και εναλλακτικές λύσεις κινητικότητας. Βαρετό και προβλέψιμο, αλλά η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης ένα ζευγάρι εικόνων που δείχνει το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί για να δοκιμάσει τις τεχνολογίες EV.
Ονομάστηκε Gen.E, φαίνεται να είναι στο μέγεθος του Golf και επίσης φέρει κάποιες ομοιότητες με αυτό. Για ένα απλό δοκιμαστικό πρωτότυπο για τις νέες τεχνολογίες, είναι σίγουρο ότι οι σχεδιαστές έδωσαν πολλή σκέψη στην εμφάνισή του. Είτε θα πρέπει να ψάξουμε για λεπτομέρειες του επόμενου Golf ή το πρώτο ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μοντέλο είναι η εικασία κάποιου.
Το Gen.E χρησιμοποιείται για να παρουσιάσει ένα κινητό ρομπότ φόρτισης – ουσιαστικά μια αυτόνομη μπαταρία σε τροχούς που μπορεί να κινηθεί γύρω από ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων ή ένα γκαράζ. Κάθε σημείο ενός χώρου στάθμευσης θα έχει πρόσβαση σε μια θύρα φόρτισης, αφαιρώντας την ανάγκη για αποκλειστικούς σταθμούς EV.
Το Gen.E έπεσε από το πουθενά και η Volkswagen δεν φαίνεται να κάνει το μεγάλο deal με αυτό. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό – είναι απλώς ένα σώμα στο πλαίσιο δοκιμής οχήματος που έχει σχεδιαστεί να μοιάζει με Volkswagen. Από την άλλη πλευρά, θα μπορούσε επίσης να υποδείξει κάτι πολύ πιο σημαντικό από αυτό.
Πηγή: newsauto.gr