Διαβάστε τις τελευταίες καταιγιστικές εξελίξεις γύρω από τον πόθο εκατομμυρίων νέων στον πλανήτη.
Τώρα, σύμφωνα με μια έγκυρη πηγή κοντά στη Honda, η πίεση για συμμόρφωση με τους αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, οδήγησε την εταιρεία να μειώσει την χωρητικότητα του κινητήρα, κατεβαίνοντας σε έναν turbo 1,5 λίτρων ο οποίος, με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα, αναμένεται να παράγει περίπου 300 ίππους.
Η Honda έχει πλήρη επίγνωση της δημοτικότητας – και των κερδών που πρέπει να επέλθουν – στα sport αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, ειδικά στις ΗΠΑ. Οι Porsche Cayman, Audi TT, BMW Z4 και Alfa Romeo 4C, θα είναι οι πιθανοί αντίπαλοι, όταν ο διάδοχος του S2000 εμφανιστεί σε περίπου τρία χρόνια από σήμερα.
Η σχεδιαστική έμπνευση προέρχεται κυρίως από τη ναυαρχίδα NSX της Honda, που επιβάλλει γωνιακούς προβολείς LED, φαρδιές εισόδους αέρα και το «γλυπτό» πίσω μέρος. Και ενώ το αρχικό S2000 ήταν διαθέσιμο μόνο ως roadster, η Honda αναμένεται να αλλάξει κατεύθυνση και να προσφέρει τον διάδοχο μόνο ως coupe.
«Το Civic Type R είναι μια καλή αρχή, αλλά το NSX είναι όνειρο για τους πολλούς. Έτσι, η Honda χρειάζεται πραγματικά ένα σπορ αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους με κινητήρα που δεν κλέβει τις τραπεζικές καταθέσεις και απευθύνει απευθείας έκκληση στους οπαδούς ταυτόχρονα», αποκάλυψε η πηγή μας.
Ένας άλλος κρίσιμος παράγοντας για το νέο coupe είναι η σχέση της εταιρείας με τη F1. Το νέο S2000 θα ενσωματώσει την τεχνολογία F1 και θα αναπτυχθεί σε συνδυασμό με το πρόγραμμα F1 της McLaren και της Honda. Η πηγή μας εξήγησε: «Όταν η Honda έκανε την τελευταία της επιστροφή στη F1 το 1999, συνέπεσε βασικά με την εξέλιξη του αρχικού S2000. Έτσι προέκυψε ο κινητήρας των 9.000 σ.α.λ. της πρώτης γενιάς…».
Πηγή: Auto Express