Αν θέλετε ένα προσαρμοσμένο supercar που γυρίζει σχετικά γρήγορα τα κεφάλια των περαστικών, είναι υποχρεωμένο να είναι συλλεκτικό και συνδυάζει άρρηκτα την απόδοση με μερικές από τις καλύτερες δεξιοτεχνίες στον κλάδο, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με την Pagani. Είναι απαγορευτικό…
Παρόλο που η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία επικεντρώνει τις περισσότερες προσπάθειές της στις Huayra BC και Huayra Roadster, συνεχίζει παράλληλα να στηρίζει τα φημισμένα μοντέλα Zonda 760, ένα από αυτά μάλιστα, το τελευταίο, λέγεται Fantasma Evo. Τυχαίο; Δεν νομίζω…
Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα 760 της διάσημης σειράς Zonda περιορισμένης παραγωγής, το Fantasma Evo υπόσχεται και είναι τελικά κάτι άλλο. Αρχικά εγκατέλειψε το εργοστάσιο της εταιρίας το 2005, καθώς ήταν το πρώτο δεξιοτίμονο Zonda F. Το 2012, καταστράφηκε στο Χονγκ Κονγκ μετά από σύγκρουση με πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο και με αυτό τον παράδοξο τρόπο η Pagani έσπευσε να το μετατρέψει σε…Fantasma.
Λίγα χρόνια αργότερα, επέστρεψε για άλλη μια φορά στην Ιταλία και έκανε κάτι ακόμη πιο τρελό, εξ ου και το όνομα Evo. Μεταξύ των τροποποιήσεων που έλαβαν χώρα, περιλαμβάνονται, ένα πλήρες σκούρο κόκκινο αμάξωμα από ανθρακονήματα, ερυθρές λωρίδες κατά μήκος του σώματος, μια νέα οροφή και ένα αναδιπλωμένο πίσω άκρο που περιλαμβάνει μια πτέρυγα μεγαλύτερη από ότι μπορείς να φανταστείς…
Όπως συμβαίνει επίσης και με τα άλλα Zonda 760, το υπέρ-αυτοκίνητο της γειτονικής χώρας, διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα AMG V12 7,3 λίτρων, που αποδίδει θρασύτατα 760 ίππους. Καλοκαίρι, εποχή για όνειρα…
Πηγή: newsauto.gr