Δεν εξηγείται αλλιώς, που οι αθεόφοβοι σκαρφίστηκαν αυτή τη φορά εκτός όλων των άλλων και μια «επαγγελματική» έκδοση του Civic Type R της Honda, μάλιστα σε πλήρη εκτέλεση pick-up. Έλεος…
Ο σχεδιαστικός οργασμός έχει ως παρονομαστή την επέτειο των 25 ετών από την εμφάνιση του πρώτου Type R τότε με την ονομασία NSX-R. Αλλά αυτό αλήθεια τι σχέση μπορεί να έχει με το τόσο διαφορετικό ψηφιακό σχέδιο που απεικονίζει το Civic Type R με καρότσα πραγματικά αδυνατούμε να το καταλάβουμε. Ίσως η μόνη εξήγηση που μπορούμε να δώσουμε είναι η ένδειξη πρόθεσης πως η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει φραγμούς και στεγανά στις επιλογές της. Φυσικά αν αυτές ποτέ γίνουν αποδεκτές από τους… θεότρελους σχεδιαστές.
Πρωταγωνιστής και εδώ, ποιος άλλος από τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο 2λιτρο του 5θυρου αδελφού, με ισχύ 320 ίππους και 400 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων με λειτουργία rev-match (κατεβάζει με αυτόματο «τσίμπημα» του γκαζιού, αυξάνοντας στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα).
Αυτό που μένει να δούμε για να προσθέσουμε κι εμείς μια αστεία νότα στο concept των σχεδιαστών, είναι και ενιαίο πρωτάθλημα με δαύτα, για μια ανελέητη μάχη καρότσα με καρότσα. Τι άλλο να γράψουμε, το τερματίσαμε, κι εμείς κι αυτοί. Ψυχραιμία παιδιά, καύσωνας είναι θα περάσει…
Πηγή: newsauto.gr