Να μετατραπεί στο αυτοκίνητο παραγωγής με την υψηλότερη τελική ταχύτητα στον πλανήτη. Μπορεί άραγε να το καταφέρει, μιας και υπάρχουν και άλλοι μνηστήρες (εξ’ Αμερικής) για τον συγκεκριμένο θρόνο…

Το βαυαρικό κτήνος λοιπόν με μπόλικο εγωισμό και αγύριστο κεφάλι, έσκυψε επάνω στην επιθυμία του με τους τεχνικούς να κάνουν θαύματα προκειμένου να πετύχουν το στόχο. Η Alpina B7 με αυτά και αυτά απέκτησε μεγαλύτερα intercooler για καλύτερη ψύξη του θηριώδους μοτέρ αλλά και νέα ψυγεία για το υπερσύγχρονο 8τάχυτο κιβώτιο της ZF.

Σκοπός εξετελέσθη, η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα βελτιώθηκε αισθητά, με άμεση συνέπεια η μέγιστη ταχύτητα της «εύσωμης μπέμπας» να σταματά στα 329,91 km/h παρακαλώ… Είναι αυτό που λέει και ο σοφός λαός μας, δουλειά δεν είχε ο διάβολος… και τα συναφή…

Για την ιστορία ο… record man twinturbo V8 βενζινοκινητήρας των 4,4 λίτρων, παράγει με θράσος 610 ίππους και περισσότερα από 80 kgm ροπής! Κάτι λιγότερο από 4 sec αρκούν για να πιάσει η Alpina τα πρώτα 100 km/h από στάση (τα έχει για πρωινό δηλαδή), μέχρι να φτάσει με φρενήρη ρυθμό στην τελική ταχύτητα, αντίστοιχη με εκείνη αεροσκαφών πριν την απογείωση…

Πηγή: Newsauto.gr