H Οpel επαναφέρει στο προσκήνιο τις GSi εκδόσεις και η αρχή γίνεται με το Insignia Grand Sport. Έτσι, στη δεύτερη γενιά του μεσαίου μοντέλου οι Γερμανοί επιλέγουν να μην εντάξουν στην γκάμα έκδοση OPC και την αντικαθιστούν με την εικονιζόμενη GSi. Το αυτοκίνητο της Opel αποκτά ιδιαίτερα δυναμικά χαρακτηριστικά που ξεκινούν από την εμφάνιση. Στον συγκεκριμένο τομέα έχουμε νέες ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου, πιο μυώδη σπόιλερ, εμπρόσθιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές για το αέρα και στο πίσω τμήμα φιλοξενούνται οι δύο απολήξεις της εξάτμισης. Το αθλητικό σκηνικό συνεχίζεται στο εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα και οι διάφορες στιλιστικές λεπτομέρειες που υποδηλώνουν ότι πρόκειται για ένα…διαφορετικό Insignia. Περνώντας στο τεχνικό κομμάτι, που παρουσιάζει άλλωστε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, οι άνθρωποι της Opel τοποθέτησαν κάτω από το καπό ένα 2λιτρο τούρμπο μηχανικό σύνολο με 260 ίππους & 400 Nm ροπής το οποίο συνεργάζεται με στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (κατανάλωση 11,2 lt/100 km & 197 gr/km). Το εν λόγω μοτέρ αντικαθιστά τον παλιό κινητήρα των 2,8 λίτρων V6 με τα 325 άλογα που διάθετε το προηγούμενο Insignia OPC. Ωστόσο, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι οι επιδόσεις είναι καλύτερες λόγω του στησίματος και της μείωσης του βάρους στο αμάξωμα (η εταιρεία δεν δημοσιοποίησε αναλυτικά τις επιδόσεις του μοντέλου αλλά ανέφερε ότι έγραψε ταχύτερο χρόνο στην πίστα του Nürburgring). Σημειώστε πως θα υπάρξει έκδοση GSi και με μοτέρ πετρελαίου. Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί και στον τομέα του στησίματος. Εδώ έχουμε νέες αναρτήσεις-σε σχέση με τις απλές εκδόσεις-με χαμηλότερα ελατήρια κατά 10 χλστ. & ενεργό πλαίσιο με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (FlexRide chassis). Παράλληλα το μοντέλο εξοπλίζεται με φρένα της Brebo και 4πίστονους δίσκους μπροστά 345 χλστ.
Η τετρακίνηση του μοντέλου
Όπως οι απλές εκδόσεις του Insignia Grand Sport, έτσι και η GSi, εξοπλίζεται με ένα σύστημα τετρακίνησης Twinster της GKN, σύμφωνα με το οποίο για την κατανομή της ροπής και στον πίσω άξονα χρησιμοποιείται ένα σύστημα διπλού συμπλέκτη χωρίς την παρουσία διαφορικού. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι η διαθέσιμη ροπή μοιράζεται ανεξάρτητα στους δύο πίσω τροχούς, ώστε π.χ. σε μια στροφή να σταλεί περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για να εξασφαλισθεί η απαιτούμενη πρόσφυση. Μάλιστα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ελέγχει το μοίρασμα της ροπής ανάλογα με όλους τους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν και την πρόσφυση του αυτοκινήτου όπως ο τύπος του εδάφους, η γωνία που είναι στριμμένο το τιμόνι, το πόσο γκάζι παρέχεται κ.λπ.
Πηγή: Protothema.gr