Ειδικά το ADAC TCR Γερμανίας, είναι ένα ταχέως ανερχόμενο πρωτάθλημα στο οποίο υπάρχουν σχεδόν 40 συμμετοχές σε κάθε αγώνα. Το ίδιο και στην «Πράσινη Κόλαση», άρα τα paddock ήταν γεμάτα από επίδοξους πελάτες ενόψει της σεζόν του 2018.
«Αυτό το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε ώστε να πουληθεί και να τρέξει σε πίστες από πελάτες μας. Ήταν λοιπόν σημαντικό για εμάς να το παρουσιάσουμε σε ένα από τα σημαντικότερα events του TCR. Και το ADAC TCR Γερμανίας ήταν ιδανικό για αυτό το σκοπό», είπε ο Andrea Adamo, επικεφαλής του πελατειακού αγωνιστικού προγράμματος της Hyundai Motorsport.
Προφανώς με άκρως επιθετικό μανδύα, με σπλίτερ μπροστά, μεγάλους αεραγωγούς και μεγάλη αεροτομή πίσω, το i30 N TCR αποτελεί και την ιδανική διαφήμιση για τη γκάμα “N”, των σπορ δηλαδή μοντέλων της Hyundai, που θεσπίστηκε με πρώτο δημιούργημα το i30 N.
Οι δοκιμές του πρώτου τέτοιου αγωνιστικού οχήματος της Hyundai, ξεκίνησαν τον περασμένο Απρίλιο, με τον έμπειρο Gabriele Tarquini να έχει αναλάβει μέρος αυτών. Επίσης το i30 N TCR έγραψε ατελείωτα χιλιόμετρα στο κέντρο δοκιμών της Hyundai που εγκαινιάστηκε πριν από δύο χρόνια και βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Νίρμπουργκρινγκ.
Πηγή: Newsauto.gr