Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η δεύτερη γενιά του γερμανικού μοντέλου θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2018 και ήδη βρίσκεται σε στάδιο εκτενών δοκιμών. Ξεχάστε την απαρχαιωμένη πλατφόρμα PQ25, το νέο A1 θα πατάει πάνω στην MQB AO.
Αυτό θα το επιτρέψει να αυξηθεί σε διαστάσεις – είναι χαρακτηριστικό πως θα έχει κατά 94mm μεγαλύτερο μεταξόνιο ενώ το συνολικό του μήκος θα περάσει τα 4 μέτρα! Εύλογα, αυξημένοι θα είναι και οι χώροι στο εσωτερικό, τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια των επιβατών. Φυσικά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Στο αισθητικό κομμάτι, η φαρδύτερη γρίλια και οι αεραγωγοί δίνουν πιο σπορ εικόνα ενώ αισθητά διαφοροποιημένο σε σχέση με το μοντέλο πρώτης γενιάς θα είναι το πίσω μέρος κι αυτό διότι δεν θα υπάρχει 3θυρη εκδοχή αλλά μόνο 5θυρη! H εικόνα που σας παραθέτουμε είναι από το βρετανικό περιοδικό Autocar, που έκανε μία… ερμηνεία όσων αναμένουμε.
Το εσωτερικό θα είναι μοντέρνο, εναρμονισμένο στα θέλω του νεανικού κοινού στο οποίο στοχεύει η Audi με το νέο A1. Η καμπίνα θα είναι ανασχεδιασμένη και θα ακολουθήσει το μοτίβο του A3, διαθέσιμο προαιρετικά αναμένεται να είναι το Cirtual Cockpit ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνδεσιμότητα (Android Auto, Apple CarPlay, MirrorLink).
Παράλληλα, θα έχει νέα γκάμα κινητήρων, αναβαθμισμένα συστήματα μετάδοσης και πλήρως αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Τα κινητήρια σύνολα καθρεφτίζουν τις επιλογές στο VW Polo: στο μέτωπο της βενζίνης θα έχουμε τον 3λιτρο υπέρ-τροφοδοτούμενο 1000άρη TFSI απόδοσης έως 113 άλογα, έναν 4κύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο 1500άρη που θα δίνει 148 άλογα και στην κορυφή την έκδοση S1 που θα παίρνει ώθηση από 4κύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, που θα χαρίσει ισχύ 250 αλόγων! Για το μέτωπο των diesel ακόμα δεν υπάρχει κάτι ξεκάθαρο.
Το νέο A1 θα πωλείται με στάνταρ 6άρι μηχανικό κιβώτιο όμως θα υπάρχει η επιλογή και dual-clutch S tronic 7 σχέσεων. Περισσότερα και… επίσημα, όσο θα πλησιάζει η αποκάλυψη του αναβαθμισμένου μοντέλου της γερμανικής μάρκας.
Πηγή: Newsauto.gr