Aκολουθώντας τις γνωστές σχεδιαστικές νόρμες της Ferrari, η νέα Portofino κερδίζει τις εντυπώσεις με την άκρως εκλεπτυσμένη σιλουέτα της (η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και το εσωτερικό των 2+2 θέσεων παραμένουν). Μάλιστα, ορισμένα στοιχεία, όπως τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, έχουν επηρεαστεί από τη νέα 812 Superfast.
Με μήκος 4.586 και πλάτος 1.983 χλστ., το ιταλικό μοντέλο χρησιμοποιεί μια νέα πλατφόρμα της Ferrari, όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του συνολικού βάρους και στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας (αναλογία βάρους 46/54).
Για την κίνηση της Portofino φροντίζει το γνωστό μοτέρ της εταιρείας, 3,9 V8 twin turbo, με ισχύ 600 ίππων & 760 Nm ροπής (0-100 σε 3,5 sec & τελική ταχύτητα 320 km/h). Η Ferrari αναφέρει ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ έχει πραγματοποιήσει, μεταξύ άλλων, αρκετές αλλαγές σε πιστόνια, σύστημα εισαγωγής & εξαγωγής, ενώ με το Variable Boost Management η ροπή μεταβάλλεται ανάλογα με τη σχέση που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Σε ό,τι αφορά τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει τοποθετηθεί νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, καινούργιες αναρτήσεις (SCM-E), αλλά και το τρίτης γενιάς ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό της εταιρείας στον κινητήριο άξονα (E-Diff3).
Πηγή: newsauto.gr