Πρόκειται να είναι πολύ διαφορετικό από το σημερινό μοντέλο, όχι μόνο όσον αφορά τη βάση, αλλά και όσον αφορά το σχεδιασμό.

Η Nissan, με τη φωνή του δημιουργικού της επικεφαλής, Nakamura-san, υπαινίχθηκε πριν από δύο χρόνια, ότι η εντυπωσιακή ιδέα του Vision Gran Turismo ήταν κάτι σαν μια προεπισκόπηση για το R36. Ελπίζουμε πως το αυτοκίνητο παραγωγής θα μοιάζει αρκετά με το μελλοντικό σχέδιο του GT-R που βλέπουμε εδώ.

Η ισχύς θα παρέχεται από ένα νέο βενζινοκινητήρα V8 biturbo που προέρχεται από το αήττητο αγωνιστικό αυτοκίνητο του Μαν, το οποίο είναι πλέον αδρανές στη Nissan. Η αποκάλυψη έγινε από έναν εκπρόσωπο της εταιρείας που εμπλέκεται στα concept LMP1 GT-R και DeltaWing. Τα ακριβή του λόγια ήταν: «O 3λιτρος V6 είναι δώρο θεού με έντονο ρεαλισμό, αποτελεί τη βάση για τον κινητήρα του επόμενου Nissan GT-R». Λάβετε υπόψη ότι η ανακοίνωση έγινε το 2015, πριν από την απόφαση της εταιρείας να τραβήξει το βύσμα για τις προσπάθειές της στα WEC και Le Mans. Μένει να δούμε αν η έξοδος από τους αγώνες αντοχής θα έχει αντίκτυπο στην ανάπτυξη του R36, ειδικά όταν πρόκειται για τον κινητήρα.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το μοντέλο της επόμενης γενιάς θα επωφεληθεί από κάποιο είδος ηλεκτροκίνησης, ενώ η Nissan λέει ήδη ότι το “υβριδικό GT-R είναι η προφανής κατεύθυνση”. Κάποιοι θα το δουν θετικά και κάποιοι τελείως στραβά, πάντως η συγκεκριμένη προσπάθεια θα ενισχύσει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα, ενώ ταυτόχρονα θα έχει και αντίκτυπο στο βάρος του οχήματος. Μερικά από τα πρόσθετα κιλά πιθανόν να αντισταθμιστούν από μια πιο εντατική χρήση ελαφρών υλικών, αλλά συνολικά και το νέο GT-R θα εξακολουθεί να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο.

Μερικοί λένε ότι το GT-R θα προωθηθεί σε επίπεδα επιδόσεων hypercar, με αντίστοιχη υψηλή τιμή εκκίνησης, προκειμένου να ταιριάζει με το νέο status. Ο συνιδρυτής της North American GT-R Owners Club, McCulloh, έκανε την πρόβλεψη πέρυσι ότι η μετενσάρκωση του… Godzilla θα ξεκινήσει από περίπου 150.000 δολάρια και θα ξεπεράσει τα 200.000 δολάρια. Πάντως, μέχρι το 2020 έχουμε πολύ δρόμο, έτσι πολλά θα μπορούσαν να αλλάξουν μέχρι τότε, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι έχουμε μια άσκηση ψηφιακού σχεδιασμού για να διευκολύνουμε την αναμονή.

Πηγή: newsauto.gr