Όπως φαινόταν και από το καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο δοκιμών, το νέο Jimny διατηρεί στο ακέραιο στο τετράγωνο αμάξωμα του προκατόχου του. Μάλιστα, αντίθετα με ότι συνηθίζουν όλοι οι άλλοι κατασευαστές, η Suzuki κάνει ένα «βήμα πίσω» σχεδιαστικά, δίνοντας ακόμα πιο λιτή και θα λέγαμε «στρατιωτική» αισθητική στο μικρό της ATV.

H δωρική λιτότητα συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Παρά τις κακής ποιότητας εικόνες, είναι προφανές ότι πέραν της οθόνης του συστήματος multimedia, όλο το υπόλοιπο ταμπλό έχει γίνει προσπάθεια να δείχνει όσο πιο αφαιρετικό γίνεται.

Στα μηχανικά μέρη το νέο Jimny δεν μπορεί παρά να χρησιμοποιήσει τους νέους Euro 6 κινητήρες της Suzuki, υιοθετώντας ίσως το turbo τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης του λίτρου με ισχύ 110 ίππων, ή το ατμοσφαιρικό 1.2 των 90 ίππων.

Για τους λάτρεις του 4Χ4 χαράς ευαγγέλια, καθώς όλα δείχνουν ότι το νέο Jimny θα διατηρήσει σχεδόν ανέπαφη τη διάταξη μετάδοσης του προκατόχου του, με κατ’ επιλογή τετρακίνηση και ενδιάμεσο κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού των σχέσεων μετάδοσης (αργό).