Κατά την διάρκεια του φετινού Pebble Beach Concours D’Elegance, στο Monterey των Η.Π.Α., η γερμανική εταιρία επιβεβαίωσε ότι η έκδοση παραγωγής του συγκεκριμένου πρωτοτύπου θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2022.
Το I.D. Buzz θα είναι το δεύτερο μοντέλο της ηλεκτρικής “οικογένειας” I.D., καθώς πρώτο θα βγει το I.D. hatchback, ενώ είναι σχεδόν βέβαιο ότι στην γκάμα θα προστεθεί και το I.D. Crozz crossover.
Μηχανικά είναι ακόμα νωρίς για να ξέρουμε τι ακριβώς κινητήρα θα διαθέτει, αλλά το πρωτότυπο παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 369 ίππων. Η κίνηση του περνά στον δρόμο και από τους δύο άξονες, με τον έναν κινητήρα να βρίσκεται τοποθετημένο στον μπροστά και τον άλλον στον πίσω. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 111 kWh που δίνει αυτονομία 600 χλμ στον Ευρωπαϊκό Κύκλο NEDC και 435 χλμ με τον κύκλο μέτρησης στις ΗΠΑ. Μάλιστα το 80% των μπαταριών φορτίζει μέσω ταχυφορτιστή σε μόλις μισή ώρα.
Όπως και το πρωτότυπο, έτσι και η έκδοση παραγωγής θα βασίζεται στην MEB πλατφόρμα της VW, με το αυτοκίνητο να διαθέτει σαρωτές λέιζερ, κάμερες, ραντάρ και συσκευές υπερήχων ώστε να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα.. Η πλατφόρμα φιλοξενεί τις μπαταρίες στο πάτωμα, με το βαν να έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο από το hatchback I.D Concept. Το μήκος του Volkswagen I.D. Buzz Concept φτάνει τα 4.942 mm, το πλάτος τα 1.976 mm, το ύψος τα 1.963 mm και το μεταξόνιο τα 3.300 mm. Η πλατφόρμα επιτρέπει στην εταιρία να δημιουργήσει και μικρότερες εκδόσεις, όπως και εκδόσεις με μόνο έναν κινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 268 ίππων που θα συνδυάζεται με μια μικρότερη μπαταρία 83 kWh.
Σχεδιαστικά θα κρατήσει αρκετά από τα φουτουριστικά στοιχεία του concept, ενώ η καμπίνα του θα μπορεί να μεταφέρει έως και 8 άτομα. Επίσης, για το πρωτότυπο η VW για να δημιουργήσει μια πιο ζεστή ατμόσφαιρα, τοποθέτησε κρυφό φωτισμό αλλά και ξύλινο πάτωμα. Υπάρχει επαυξημένης πραγματικότητας heap-up display, κάμερες αντί για καθρέπτες, τιμόνι αφής, αφαιρούμενο tablet, με το ID Pilot, το αυτόνομο σύστημα οδήγησης που εξοπλίζεται το πρωτότυπο, να περνά στη παραγωγή μέσα στην επόμενη δεκαετία.