Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που προετοιμάζει για την επόμενη γενιά του πιο σπορ δημιουργήματος της εμβληματικής μάρκας, αντλώντας όμως έμπνευση από το ένδοξο παρελθόν της και τη θρυλική νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο του 1967.
Βέβαια μισό αιώνα μετά, η αυτοκίνηση είναι εντελώς διαφορετική. Αυτό που όμως παραμένει σταθερά, είναι η πηγαία ανάγκη για ταχύτητα, για σπορ οδήγηση, για επιδόσεις. Κι όλα αυτά, τα πρεσβεύει με τον καλύτερο τρόπο το εν λόγω μοντέλο.
Ας το δούμε κομμάτι-κομμάτι. Ενώ το γενικό σουλούπι του δεν παρεκκλίνει από τις βασικές σχεδιαστικές αρχές της μάρκας, είναι πολλές οι λεπτομέρειες στην επικάλυψη που το κάνει μοναδικό. Εμπρός συναντάμε μεγάλο splitter με το λογότυπο της μάρκας και διχρωμία ενώ ακριβώς από πάνω του ξεκινά μία μεγάλη κυψελοειδή γρίλια, επίσης με κόκκινες πινελιές αφού αυτή η χρωματική αντίθεση κόκκινου-μαύρου απλώνεται σε όλο το όχημα.
Ανεβάζοντας ακόμα ψηλότερα, ο αεραγωγός στο καπό μαρτυρά το σπορ χαρακτήρα, όπως άλλωστε και ο γενικότερος χαρακτήρας του πρόσθιου μέρους αφού αεραγωγούς συναντάμε ακροβολισμένους και στον φαρδύ εμπρός προφυλακτήρα.
Εισαγωγή αέρα έχουμε και στην οροφή ενώ στο πλάι συνεχίζεται η ερυθρή υπογραφή που απλώνεται στο κάτω μέρος, ακριβώς πάνω από τη φτιαγμένη από ανθρακονήματα ποδιά. Το John Cooper Works GP Concept πατάει σε 19άρες ζάντες χαμηλού βάρους, οι καθρέφτες είναι πολύ λεπτοί για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση.
Και πάμε στο πιο σπορ, πιο εντυπωσιακό κομμάτι του οχήματος. Τα πίσω φτερά έχουν προεκταθεί και είναι περίτεχνα σμιλεμένα ώστε να επιτρέπουν τη βέλτιστη δυνατή αέρα. Ψηλά δεσπόζει η τεράστια αεροτομή Τύπου WRC ενώ οι δίδυμες απολήξεις της εξάτμισης είναι τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω μέρους.
Οι χρωματικές αντιθέσεις συνεχίζονται σε κάθε σχεδόν στοιχείο του Το John Cooper Works GP Concept, ακόμα και στην τάπα της βενζίνης ενώ τα φωτιστικά σώματα πίσω μαρτυρούν την καταγωγή του.
Το εσωτερικό είναι σπαρτιάτικο, όπως θα έπρεπε για ένα όχημα φτιαγμένο αποκλειστικά για πίστα. Στο παιχνίδι εκεί μπαίνει και το λευκό χρώμα ενώ φυσικά, μιας και μιλάμε για αγωνιστική χρήση, συναντάμε μόνο δύο αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες ασφαλείας πέντε σημείων και roll cage, που όμως είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο.
Προς το παρόν τουλάχιστον, η MINI δεν μοιράστηκε πιθανό κινητήριο σύνολο ή τεχνικά χαρακτηριστικά.
Πηγή: newsauto.gr