Έτσι η χωρητικότητα της μπαταρίας του έχει αυξηθεί στις 60 kWh, τιμή που εξασφαλίζει μια θωρητική αυτονομία, με βάση το νέο ευρωπαϊκό κύκλο NEFZ, της τάξης των 378 χιλιομέτρων (από 250 του μοντέλου της πρώτης γενιάς). Στην πορεία θα είναι διαθέσιμη και μια ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία που θα εξασφαλίζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Αναβαθμισμένος εμφανίζεται και ο ηλεκτροκινητήρας του Leaf της 2ης γενιάς, μιας και πλέον αποδίδει 110 kW, 30 περισσότερα σε σχέση με πριν, και 320 Nm (από 254). Η μεγαλύτερη απόδοση έχει φυσικά αντίκτυπο και στις επιδόσεις, μιας και το 0-100 ολοκληρώνεται σε 8,5 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα για λόγους μη εξάντλησης της μπαταρίας, όπως σε όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά, περιορίζεται στα 160 χλμ./ ώρα -η ιαπωνική μάλιστα έκδοση του Leaf δεν ξεπερνά τα 144 χλμ./ ώρα! Ενδιαφέρον είναι πως η (μελλοντική) εκδοχή με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα έχει και ένα ακόμα πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 160 kW.
Το νέο Leaf θα είναι πάντως τεχνολογικά προηγμένο και σε άλλους τομείς. Έτσι θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο με ένα πεντάλ, το E-Pedal όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν -ο οδηγός θα μπορεί να αντιμετωπίσει το 90% των καταστάσεων με το χειρισμό μόνο του E-Pedal για την εκκίνηση, την επιτάχυνση, την επιβράδυνση και την ακινητοποίηση, ακόμα και σε ανηφόρες ή κατηφόρες.
Παράλληλα θα είναι διαθέσιμη και δυνατότητα ημι- αυτόνομης οδήγησης. Το ProPilot, όπως ονομάζει η Nissan το σύστημά της, αναλαμβάνει σε δρόμο με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση το χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης, του γκαζιού και του φρένου με ταχύτητες από τα 30 έως τα 100 χλμ./ ώρα. Επίσης υπάρχει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης.
Από πλευράς εμφάνισης το νέο Leaf υιοθετεί στοιχεία τόσο από το νέο Micra όσο από το πρωτότυπο IDS που το είχε προλογίσει στην έκθεση του Τόκιο. Έτσι είναι σαφώς πιο σύγχρονο και νεανικό, ενώ η αύξηση του μήκους του κατά 35 χιλιοστά και η έστω και μικρή μείωση του ύψους το κάνουν να δείχνει πιο δυναμικό. Ταυτόχρονα είναι και πιο αεροδυναμική, με τη Nissan να δίνει επίσημα ένα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 σε συνδυασμό με μηδενική άντωση.
Ριζικά ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, με την οθόνη αφής των 7,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία ελέγχονται τα πάντα, της διασύνδεσης smartphones συμπεριλαμβανομένης. Στον πίνακα οργάνων το ταχύμετρο είναι αναλογικό, ενώ η οθόνη που υπάρχει παρέχει πληροφορίες για τη φόρτιση μπαταρίας και τη ροή ενέργειας.
Το νέο Nissan Leaf θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Ιανουάριο, σε τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα.