H Honda έκανε όλες τις απαραίτητες αλλαγές ώστε το μοτέρ να εναρμονιστεί πλήρως με τα νέα δεδομένα των ρύπων. Το πετρελαιοκίνητο ιαπωνικό μικρομεσαίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Τις ήδη υπάρχουσες βενζινοκίνητες επιλογές που γνωρίσαμε στο νέο Civic θα πλαισιώσει από την επόμενη χρονιά το γνωστό μηχανικό σύνολο πετρελαίου 1,6 i-DTEC. Ο νέος κινητήρας είναι από τους πρώτους που θα δοκιμαστούν επίσημα βάσει του νέου κύκλου δοκιμής WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure – Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής για Ελαφρύ Όχημα) για μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, που τίθεται φέτος σε ισχύ.

Η Honda προχώρησε σε σημαντικές βελτιώσεις του κινητήρα και του συστήματος εξαγωγής με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων σε πραγματικές συνθήκες. Οι βελτιώσεις απόδοσης στο νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC μεταφράζονται σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 που ξεκινούν από 3,7 l/100 km και 99g/km (σύμφωνα με τον κύκλο WLTP).

Οι βελτιώσεις στον κινητήρα περιλαμβάνουν μείωση στην τριβή των κυλίνδρων χάρη σε έμβολα που κατασκευάζονται από πολύ ανθεκτικό κράμα ατσαλιού, χρωμίου και μολυβδαινίου, και στην εξαιρετική μηχανουργική επεξεργασία των κυλίνδρων που επιτρέπει πιο ομαλή κίνηση των εμβόλων, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία.

Ο κινητήρας των 1.597cc κυβικών εκατοστών χρησιμοποιεί το ίδιο προηγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου Bosch με πριν, και περιλαμβάνει ένα μικρό, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR χαμηλής πίεσης (exhaust gas recirculation), εισαγωγή υψηλής ροής και κυλινδροκεφαλή υψηλού στροβιλισμού. Ένας πολύ ανθεκτικός, ελαφρύς, λεπτός στρόφαλος και ένα ανοικτό αλουμινένιο μπλοκ που κατασκευάζεται με χύτευση υπό υψηλή πίεση ελαχιστοποιούν το βάρος του κινητήρα. Στο νέο i-DTEC, επιπλέον χυτά νεύρα έχουν προστεθεί στο μπλοκ των κυλίνδρων για αύξηση της δομικής ακαμψίας και συνεπώς βελτίωση της διαχείρισης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH).

Ο νέος κινητήρας 1.6 i-DTEC της Honda είναι επίσης ένας από τους πρώτους που θα δοκιμαστούν επίσημα με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των επιπέδων NOx και εκπομπών σωματιδίων. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει νέο σύστημα NOx Storage Converter (NSC) με μεγαλύτερους καταλύτες και υψηλότερη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων (ασήμι, λευκόχρυσος και νεοδύμιο) που αποθηκεύουν οξείδια του αζώτου μέχρι τον κύκλο αναγέννησης. Ένας αισθητήρας αιθάλης ανιχνεύει με ακρίβεια πότε απαιτείται ο κύκλος αναγέννησης, αυξάνοντας την αντοχή της εξάτμισης.

Ο 1.6 i-DTEC αποδίδει 120 PS στις 4.000 rpm και ροπή 300 Nm στις 2.000 rpm, επιταχύνοντας το Civic από 0 στα 100 km/h σε 10,4 δεύτερα. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συναρμολογείται στο εργοστάσιο Honda of the UK Manufacturing στο Swindon, ενώ θα διατίθεται για τις τετράθυρες και για τις πεντάθυρες εκδόσεις της νέας, δέκατης γενιάς Civic.

Πηγή: newsauto.gr