Κατά βάση αναλαμβάνουν να μειώσουν τις εσωτερικές τριβές του κινητήρα, αφού τα χιτώνια έχουν ειδική επίστρωση. Επίσης τα έμβολα είναι από σφυρήλατο χάλυβα, για βέλτιστη διαχείριση της θερμότητας. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το πρόγραμμα ηλεκτρονικής διαχείρισης της Bosch, αλλά και η μικρή τουρμπίνα χαμηλής αδράνειας που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι.

Το ελαφρύ αλουμινένιο μπλοκ είναι επίσης αναβαθμισμένο, με ενισχύσεις που το κάνουν πιο στιβαρό για καλύτερη απομόνωση των κραδασμών και συνολικά βελτιωμένη ποιότητα λειτουργίας. Νέο είναι και το σύστημα κατάλυσης των Οξειδίων του Αζώτου (NOx), το οποίο όπως και πριν δε χρησιμοποιεί μέθοδο με πρόσθετη κατάλυση με ουρία (AdBlue) αλλά φίλτρο που κάνει αναγέννηση. Όμως πλέον το φίλτρο είναι πιο λεπτό άρα καλύτερα διαπερατό, με καλύτερη απόδοση τελικά.

Χάρη στις παραπάνω βελτιώσεις η Honda μπορεί να δηλώνει τυποποιημένη μέση κατανάλωση 3,7 lt/100 km με έκλυση 99 g CO2/km. Αξίζει να επισημάνουμε μάλιστα ότι οι μετρήσεις αυτές τυποποιήθηκαν σύμφωνα με τον νέο κύκλο μετρήσεων που αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές συνθήκες κίνησης (Real Driving Emissions), οπότε είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η είδηση για τη διάθεση του αυτόματου κιβωτίου των 9 ταχυτήτων που χρησιμοποιείται στο τετρακίνητο CR-V, στην πρώτη του εφαρμογή σε δικίνητο μοντέλο. Διακρίνεται για τις εξαιρετικά κόμπακτ διαστάσεις του, το κατασκευάζει η ZF και θα είναι διαθέσιμο από το μέσο του 2018.

[Πηγή: drive.gr/Honda]