Παρόλο που η εταιρεία δεν μοιράστηκε κανένα στοιχείο του υβριδικού συστήματος Intelligent Multi Mode Drive, είπε ότι συνδυάζει τη βενζίνη i-VTEC των 2.0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ αλλά συνάμα και ένα ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια μοναδική μονάδα με σταθερό κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία συνδέει άμεσα τα κινούμενα εξαρτήματα για “ομαλή μεταφορά της ροπής εντός του συστήματος”. Υπάρχουν τρεις τρόποι οδήγησης: EV, υβριδική μονάδα και βενζινοκινητήρας.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται αποκλειστικά από τη μπαταρία. Όταν βρίσκεται στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και αποστέλλει τυχόν υπερβολική ισχύ από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στη μπαταρία. Τέλος, το Engine Drive επιτρέπει στον βενζινοκινητήρα να αποστέλλει την ισχύ του απευθείας στους τροχούς, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί επικουρικά ως ενισχυτής ισχύος, αν και όποτε χρειαστεί.

Η υβριδική έκδοση του νέου Honda CR-V θα συνδυαστεί με μια turbo μονάδα i-VTEC 1,5 λίτρων, μόλις το μοντέλο φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά το 2018. Η Honda επιβεβαίωσε επίσης ότι η νέα γενιά CR-V δεν θα προσφέρεται με diesel στην Ευρώπη.

Πηγή: Newsauto.gr