Mε την προγραμματισμένη αποκάλυψή του να έχει οριστεί από τους ιθύνοντες της Volvo στις 21 Σεπτεμβρίου, το νέο Volvo XC40 «διέρρευσε» σήμερα, με την αρωγή ασφαλώς του ηλεκτρονικού Τύπου, αποκαλύπτοντας ένα μεγάλο τμήμα των εσωτερικών και εξωτερικών του επιφανειών.
Σχεδιαστικά, οι αναφορές στα μεγαλύτερα XC60 και XC90 και φυσικά στο πρωτότυπο «40.1» που είδαμε πέρσι είναι εμφανείς, με τη διαφορά σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδέλφια της οικογένειας να είναι ότι εδώ υιοθετούνται ελαφρώς πιο… εύπεπτες γραμμές και φόρμες που προδίδουν στη σουηδική κατασκευή έναν σαφώς πιο νεανικό χαρακτήρα.
Θυμίζουμε πως το νέο XC40 είναι το πρώτο μοντέλου του Σουηδού κατασκευαστή που βασίζεται στο δάπεδο Compact Modular Architecture (CMA).
Το XC40 αναμένεται να προσφέρει χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνουν το Pilot Assist, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της Volvo, την τελευταία γενιά του City Safety, τεχνολογία για την αποτροπή της εξόδου του αυτοκινήτου από το δρόμο ή μετριασμό των συνεπειών της, το Cross Traffic Alert, το οποίο χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου –παράλληλα με κάμερα 360 μοιρών- για να προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν διέλευση άλλου οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμού με την όπισθεν σε ένα χώρο στάθμευσης και πολλές άλλες τεχνολογίες, που καθιστούν το XC40 ένα από τα καλύτερα εξοπλισμένα μοντέλα της κατηγορίας.
Όπως τα μεγαλύτερα XC60 και XC90, το νέο XC40 θα εξοπλίζεται με το Sensus, το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας της Volvo. Και εδώ κυριαρχεί η οικεία πλέον μεγάλη κατακόρυφη οθόνη αφής, με το interface να επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και λειτουργιών με εύκολο και ασφαλή τρόπο.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, παρ’ ότι τίποτα ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, τη βάση της πυραμίδας θα αποτελεί ένας νέος 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, ενώ αμέσως πιο πάνω θα συναντάμε τα γνωστά σύνολα της γενιάς Drive-E της Volvo.
Πηγή: 4troxoi.gr