Από προσεγμένα ποδήλατα μέχρι την ηλεκτρική και αποστομωτική i8, η οποία δημιουργεί εφιάλτες στους «συμβατικούς» αντιπάλους της…

Πάμε να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, από εκεί δηλαδή που ξετυλίγεται η κλωστή από το κουβάρι, προκειμένου να έχουμε μια ασφαλή εικόνα για το τι επιτυγχάνει το… υβρίδιο των Βαυαρών. Το σύστημα παροχής ισχύος της i8 χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 TwinPower Turbo, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο και αποδίδει ισχύ 231 ίππων και ροπή 32,6 kgm στις 3.700 rpm, την οποία μεταδίδει στους πίσω τροχούς. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων, ο οποίος αποδίδει ροπή 25,5 kgm από μηδενικές στροφές και κινεί τους εμπρός τροχούς. Η i8 είναι, λοιπόν, τετρακίνητη και η ανεξάρτητη λειτουργία των δύο κινητήριων συνόλων προσφέρει μια συνολική ισχύ ίση με το άθροισμα της απόδοσής τους ή αλλιώς 362 ίππους!

Με δεδομένη όχι μόνο την τεράστια ισχύ του συνδυασμού των δύο κινητήρων, αλλά και την εξίσου εντυπωσιακή ροπή, με το τμήμα της μάλιστα που προσφέρεται από τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδεται από μηδενικές στροφές, μπορείς να καταλάβεις το τι σε περιμένει στο δρόμο… i8 επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4” καλύπτει το πρώτο χιλιόμετρο σε 22,8”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Το αυτόματο κιβώτιο των έξι ταχυτήτων ελάχιστα κάνει αισθητή την παρουσία του, καθώς είναι πολύ γρήγορο στις αλλαγές και η μεγάλη ροπή του συστήματος παροχής ισχύος κάνει ούτως η άλλως άμεση την απόκριση του αυτοκινήτου. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα κίνησης του αυτοκινήτου αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα με ταχύτητα έως 120 km/h και για απόσταση έως 35 km (με πλήρως φορτισμένη μπαταρία), με την i8 σε αυτήν τη φάση λειτουργίας να είναι προσθιοκίνητη. Γρήγορα αυτοκίνητα βεβαίως υπάρχουν πολλά, αλλά το σημαντικό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση, που μέσα στην πόλη, όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη, μπορεί να πέσει κάτω από τα επίπεδα ενός μίνι… Το υπέρ-αυτοκίνητο της BMW μπορεί να κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, το κόστος αυτής της κίνησης μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5 ευρώ για 100 χλμ! Μάλιστα, με ελάχιστες εκπομπές CO2…

Πηγή: Newsauto.gr