Eνώ όπως όλα δείχνουν θα περιλαμβάνει, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, μια υβριδική έκδοση του ανανεωμένου Discovery Sport.

Το ανανεωμένο SUV θα φτάσει στους εκθεσιακούς χώρους κατά πάσα πιθανότητα το επόμενο έτος, υιοθετώντας μάλιστα ένα τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων και μια επιλογή ηλεκτρικού κινητήρα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λέγεται ότι θα μοιράζεται με το επερχόμενο Range Rover Evoque PHEV και σε συνδυασμό με τη μονάδα EV και την μπαταρία αναμένεται να του επιτρέψει να καλύψει περίπου 48 km οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Εκτός από τις τεχνικές τροποποιήσεις, το Land Rover Discovery Sport του 2019 θα επωφεληθεί και από κάποιες δευτερεύουσες οπτικές βελτιώσεις στο εξωτερικό, εκτός από ορισμένες βελτιώσεις στην καμπίνα, η βρετανική μάρκα αναμένεται να εισάγει ένα ενημερωμένο σύστημα ψυχαγωγίας. Δεν έγινε γνωστό κάποιο στοιχείο για τον διάδοχο του Freelander μέχρι τώρα, αλλά δεν είναι το μόνο προϊόν της JLR που λαμβάνει ηλεκτρική ενέργεια, καθώς εκτός από το προαναφερθέν Evoque PHEV, η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται επίσης στα Range Rover και Range Rover Sport PHEV. Και τα δύο μοντέλα θα χρησιμοποιήσουν φέτος τη βενζινοκίνητη μονάδα 2.0 λίτρων, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Κάθε νέο αυτοκίνητο της εταιρίας θα «ηλεκτροδοτηθεί» κατά κάποιο τρόπο από το 2020. Η ανακοίνωση έγινε νωρίτερα αυτό το μήνα από τον επικεφαλής της Jaguar Land Rover, Ralf Speth, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι το πρώτο SUV με πλήρη ηλεκτρική απόδοση, το I-Pace , θα φτάσει στους αντιπροσώπους το 2018.

Πηγή: Newsauto.gr