Σύμφωνα με πληροφορίες από βρετανικά Μέσα Ενημέρωσης, το νέο Golf στο κομμάτι της σχεδίασης θα εξελίξει τις γνώριμες γραμμές του, σε ένα σχέδιο που θα επηρεαστεί στο εμπρόσθιο τμήμα του και από το νέο VW Arteon.
Στο εσωτερικό θα έχουμε μια πλήρη αναβάθμιση, με ψηφιακές οθόνες να αντικαθιστούν τους περισσότερους διακόπτες και χειριστήρια, ενώ πλήρως ψηφιακός θα είναι και ο πίνακας οργάνων.
Σημαντικά νέα θα έχουμε και στο πάτωμα, που θα είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή της τωρινής MQB πλατφόρμας του VW Group, η οποία θα βοηθήσει το Golf να μειώσει το βάρος του έως και κατά 70 κιλά σε σχέση με σήμερα.
Στους κινητήρες, θα δούμε και εδώ τη νέα «ήπια» υβριδική τεχνολογία της VW, με την υιοθέτηση ενός 48 Volt ηλεκτρικού συστήματος, που μαζί με τους διάφορους βενζινοκινητήρες και diesel θα μειώσει την κατανάλωση και τους ρύπους.
Θα υπάρξει επίσης και η νέα γενιά του υβριδικού, plug-in VW Golf GTE, με ακόμη καλύτερες επιδόσεις οικονομίας, όμως από την άλλη δεν θα ξαναϋπάρξει ηλεκτρικό e-Golf, αφού θα αντικατασταθεί από το νέο ηλεκτρικό μικρομεσαίο I.D. της VW.