Το νέο πρωτότυπο της Hyundai ονομάζεται HyperEconiq Ioniq και αρχικά έχει αλλαγές στην εμφάνισή του που βελτιώνουν και την αεροδυναμική από την γνωστή εταιρεία Bisimoto. Έτσι, υπάρχει ένα νέο carbon εμπρόσθιο σπόιλερ, πλαϊνές ποδιές, μια νέα πίσω αεροτομή, αλλά και τα χαρακτηριστικά αεροδυναμικά καλύμματα των πίσω τρόχων, που φέρουν πλέον 19 ιντσών πολύ ελαφριές carbon ζάντες.
Εκτός από το body kit, η Bisimoto έχει τοποθετήσει και ενισχυμένα φρένα με αλουμινένιες δαγκάνες της Buddy Club, αλλά και μια νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση Progress Performance, η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος, ώστε να βελτιώσει και αυτή την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Σε ό,τι αφορά στις μηχανικές αλλαγές, η Hyundai τονίζει ότι έχουν τοποθετηθεί νέα μπουζί στον βενζινοκινητήρα, ενώ έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις στα ηλεκτρικά μέρη του υβριδικού συστήματος, πάντα για να επιτευχθεί ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.
Μετά από όλα τα παραπάνω, η Hyundai υπόσχεται ότι το πρωτότυπο HyperEconiq Ioniq είναι σε θέση να προσφέρει μέση κατανάλωση μόλις 2,9 lt./100 km, από 4,0 lt./100 km που καίει το υβριδικό Ioniq παραγωγής. Το αν όλες αυτές οι βελτιώσεις περάσουν κάποια στιγμή και στην παραγωγή, θα το δούμε στο άμεσο μέλλον.
Πηγή: newsauto.gr