Με όνομα βαρύ σαν ιστορία καθώς αναβίωσε τον θρύλο του παρελθόντος που κυκλοφόρησε στην πρώτη του γενιά την περίοδο 1974-1981 και στη δεύτερη από το 1981 έως το 1992, δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες σε ότι αφορούσε στις πωλήσεις.

Παρότι καλαίσθητο, σπορ, με ισχυρούς κινητήρες, ακόμα και έκδοση R που εκτοξευόταν χάρη στα 280 PS κάνοντας τα 0-100 σε μόλις 5.5 ec, δεν κατάφερε να ανεβάσει ρυθμό πωλήσεων ούτε μετά την ανανέωσή του στα μισά του τελευταίου κύκλου ζωής του (2014).

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως πέρυσι ξεπέρασε μετά βίας τις δέκα χιλιάδες πωλήσεις στην Ευρώπη, την ώρα που η καλύτερη χρονιά του ήταν το 2009 που μπήκε σε περισσότερα από 45 χιλιάδες γκαράζ της Γηραιάς Ηπείρου.

Όλα αυτά ενώ η Volkswagen φέρεται να ετοιμάζει ηλεκτρικό διάδοχο, ακολουθώντας το… ρεύμα της εποχής. Ένα διθυρο μοντέλο που θα πατάει στην πλατφόρμα MEB και θα έχει αυτονομία που θα μπορεί να ξεπεράσει τα 500 km, χωρίς εκπτώσεις στις επιδόσεις.