Σε δηλώσεις της κατά την διάρκεια της Έκθεσης της Φρανκφούρτης, ανάφερε ότι θα ήθελε να δει μια έκδοσητου C3 που να συνδέει τους δύο αυτούς διαφορετικούς κόσμους, αλλά μέχρι να ζητήσει το κοινό κάτι τέτοιο, η θέση της μάρκας δεν θα αλλάξει.

Παρά τις όποιες επιφυλάξεις της Jackson, η Citroën σκέφτεται σοβαρά την κατηγορία των GTi που βασίζονται σε σουπερμίνι. «Θα ήθελα να έχω κάτι που να συνδέει την επένδυση και τα οφέλη από το WRC και την Citroën Racing, και αυτή την περίοδο έχουμε ήδη κάτι στα χαρτιά», ανέφερε. Και συνέχισε λέγοντας «Θα είμαι ειλικρινής, δεν έχω έτοιμη την απάντηση . Πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο με άμεση σύνδεση με τουςαγώνες. Έχω αναθέσει ήδη την συγκεκριμένη πρόκληση στον Υπεύθυνο Γκάμας της εταιρείας μας».

Η κυριότερη δυσκολία εντοπίζεται στην προϊοντική τοποθέτηση της μάρκας. Η Jackson όμως θέλει να συνεχίσουν να εμπλέκονται με το WRC, καθώς είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο σπορ και τους εξασφαλίζει τεράστια δημοσιότητα.

Σχετικά με το σπορ C3, η Jackson ανέφερε «Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Δεν μπορεί να είναι "ήπιο", ενώ θα πρέπει να είναι αξιόπιστο».

Ο Υπεύθυνος Γκάμας Xavier Peugeot επιβεβαίωσε ότι ένα τέτοιο μοντέλο δεν μπορεί να είναι μόνο δυνατό, αλλά να προσφέρει και άλλα συστατικά της Citroën, όπως η άνεση.

«Πρέπει να φτιάξουμε μια γέφυρα μεταξύ των αγωνιστικών και των καθημερινών αυτοκίνητων», ανέφερε ο Peugeot.

Με αυτά στο πίσω μέρος του μυαλού μας, μπορούμε να φανταστούμε την σπορ έκδοση του C3 ως ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο και ταχύ GTi, όπως το Polo της VW.

drive.gr