Και ενώ όλοι περιμένουν την έλευση της νέας GranTurismo αλλά και την έγκριση από τα ανώτερα στελέχη της FCA ώστε η πρωτότυπη αυτή τη στιγμή Alfieri να πάρει τελικά το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, η μητρική εταιρεία, δια στόματος Sergio Marchionne και πάλι, επιβεβαιώνει ότι το αργότερο έως το 2020 η γκάμα της ιταλικής εταιρείας θα πλαισιωθεί από ένα ακόμα… SUV.
Ο λόγος της απόφασης του ιταλού-καναδού μάνατζερ να προσθέσει στην παλέτα των διαθέσιμων μοντέλων της Maserati ένα τέτοιο αυτοκίνητο κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, καθώς τα πάσης λογής SUV –μας αρέσει δεν μας αρέσει- αποτελούν σήμερα για όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες την κότα με τα χρυσά αυγά ακολουθώντας κάθε μέρα που περνά μια ανοδική από πλευράς δημοτικότητας πορεία ανά τον κόσμο.
Ο Marchionne, μιλώντας με οικονομικούς αναλυτές πριν λίγα 24ώρα στα πλαίσια των ανακοινώσεων των οικονομικών και εμπορικών κυρίως αποτελεσμάτων της Maserati για το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, δήλωσε πως το ανώνυμο προς το παρόν αυτό SUV θα βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα Giorgio, στην οποία πατά η ομόσταβλη Alfa Romeo Stelvio. Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε ο CEO της FCA, δεν θα φορά τους ίδιους κινητήρες με το μιλανέζικο SUV, δήλωση που αν μη τι άλλο ανοίγει την πόρτα στην υβριδική τεχνολογία αλλά και στη σταδιακή «υβριδοποίηση» του συνόλου των τετράτροχων προτάσεων της Maserati.
Σύμφωνα με τον Marchionne, οι πωλήσεις της Maserati στους πρώτους 9 μήνες του έτους ανήλθαν στις 36.000 μονάδες, επίδοση αυξημένη κατά σχεδόν 50% σε σχέση με τις 23.900 που η ιταλική εταιρεία κατέγραψε το 2016 στην ίδια χρονική περίοδο.
4troxoi.gr