Η Toyota αναφέρεται σε αυτό ως «το ταχύτερο CUV στον κόσμο» και όχι χωρίς λόγο αφού έχει καταφέρει να σημειώσει στην πίστα Willow Springs ταχύτερο γύρο από τις McLaren 650S, Porsche 911 GT3 RS και το Nissan GT-R Nismo.

Για να αποκτήσει αυτή τη δυναμική το αγωνιστικά προετοιμασμένο C-HR έχει δεχθεί μια σειρά εκτεταμένων επεμβάσεων σε κάθε επιμέρους τομέα, με την Toyota ωστόσο να είναι αρκετά φειδωλή στις πληροφορίες σχετικά με τις λεπτομέρειες αυτών των επεμβάσεων. Κάτω από το καπό λοιπόν του αγωνιστικού C-HR ζει ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που αγγίζει τους 600 ίππους και ο οποίος τροφοδοτεί μέσω μιας ανάλογα ενισχυμένης μετάδοσης τους εμπρός τροχούς.

Ειδική μέριμνα έχει δοθεί στην αεροδυναμική χάρη στην οποία είναι δυνατή η παραγωγή κάθετης δύναμης της τάξης των 136 κιλών ενώ μεταξύ των κύριων βελτιώσεων είναι η τοποθέτηση αγωνιστικών φρένων της Brembo, ρυθμιζόμενης ανάρτησης τριών δρόμων και φυσικά αγωνιστικών ελαστικών.

Χάρη σε όλα τα παραπάνω το C-HR R Tuned επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,9 δλ. ενώ μπορεί να σημειώσει επιβράδυνση της τάξης των 1,2 g και πλευρική επιτάχυνση που αγγίζει τα 1,7 g.

Newsauto.gr