Για την επίτευξη αυτή, η Citroën ποντάρει αρχικά στην ανανέωση της γκάμας της που σε λίγα χρόνια θα συντίθεται από οκτώ μοντέλα.
Η ανανέωση της προσφοράς μοντέλων αυτή τη φορά ξεκίνησε καλά. Σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο, ο Γάλλος κατασκευαστής άλλαξε το C3, παρουσίασε δύο SUV (C3 Aircross, C5 Aircross) και ανανέωσε σημαντικά το C4 Cactus που θα πάρει τη θέση του στάνταρ C4. Το 2018, θα λανσάρει την τρίτη γενιά του Berlingo, ενώ το 2020 θα έρθει η αντικαταστάτρια της C5.
Επιπλέον της αναθεώρησης της γκάμας, η γαλλική φίρμα θα δώσει έμφαση στα οικολογικά μοτέρ, για να είναι σε θέση να απαντήσει με ισχυρό τρόπο, ειδικά στην Κίνα. Προς ώρας, η Citroën έχει να προτείνει τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορεί να φαίνονται ήδη αρκετά. Βέβαια τα C-Zéro, e-Mehari και Berlingo Electricπαραμένουν μοντέλα εικόνας και λιγότερο ουσίας. Οπότε, τα προσεχή οικολογικά Citroën θα χρειαστεί να πετύχουν και όγκο πωλήσεων.
Η Linda Jackson ανακοίνωσε ότι το 80% της γκάμας θα εξηλεκτριστεί μέχρι το 2023, δηλαδή μέσα στα επόμενα πέντε έξι χρόνια. Και ο εξηλεκτρισμός αυτό θα πρέπει να μετουσιωθεί σε ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικόσύστημα κίνησης και ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Το πρώτο plug-in hybrid Citroën θα είναι το C5 Aircross το 2020. Όσον αφορά το ηλεκτρικό, η PSA εξελίσσει την καινούργια πλατφόρμα e-CMP στην οποία το πρώτο μοντέλο που θα στηριχτεί θα είναι το DS 3 Crossback. Το πρώτο Citroën που θα επωφεληθεί από τη νέα πλατφόρμα θα είναι το προσεχές κόμπακτ μοντέλο της που θα αντικαταστήσει το C4 Cactus το 2021.