Λαμβάνοντας υπόψη ότι το νέο crossover για να υποστηρίξει το όνομά του, η σιλουέτα του θα χαρακτηρίζεται από οπισθοκλινή οροφή που θα επιβαρύνει χωροταξικά το αυτοκίνητο, τρώγοντας ύψος από τους πίσω επιβάτες και χώρο από το πορτμπαγκάζ. Οπότε, πιθανότατα μιλάμε για μια καμπίνα μάξιμουμ 5θέσια.
Η Škoda έχει ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον της για τα κουπέ SUV με το πρωτότυπο Vision E, αν και αυτό θα παραμείνει στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της τσεχικής εταιρείας, τουλάχιστον προς το παρόν. Όσο για το πότε θα δούμε ένα κουπέ SUV να εντάσσεται στην γκάμα της Škoda, αν το Kodiaq GT θα είναι το πρώτο, αναμένεται να ντεμπουτάρει το 2019.
Για όσους αναρωτιούνται τι δουλειά έχει το Yeti στον οδικό αυτό χάρτη, υπάρχει μια πολύ καλή εξήγηση. Μπορεί το μοντέλο να πέθανε στην Ευρώπη, αλλά παραμένει ζωντανό στην Κίνα, όπου κατασκευάζεται από την κοινοπραξία SAIC-VW. Και τούτο διότι το Karoq δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην Κίνα, αν και όταν λανσαριστεί στο προσεχές μέλλον δεν είναι απαραίτητο ότι θα εξαφανιστεί από τους κινεζικούς καταλόγους το Yeti.
Στον ίδιο οδικό χάρτη εμφανίζεται και μια εικόνα ενός «mainstream SUV» στις βασικές προσφορές για την κινεζική αγορά. Το μοντέλο αναφέρεται πιθανότατα σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Β-SUV, κάτω από το νέο Karoq. Θα υποστηρίζεται από την ίδια πλατφόρμα MQB A0 που πατά το SEAT Arona και το προσεχές VW T-Cross, και θα είναι ένα Fabia crossover που στην Eυρώπη αναφέρεται κωδικά ως Model K, αν και η τσεχική εταιρεία έχει κατοχυρώσει από το 2016 τα ονόματα Aratan και Airon. Και σαφώς δεν αναφερόμαστε στο υφιστάμενο Fabia που πόρρω απέχει από το είναι ένα αυτοκίνητο φουλ MQB, όπως τα νέα VW Polo και SEAT Ibiza. Το τωρινό Fabia πατά σε μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της πλατφόρμας PQ26 του προηγούμενου μοντέλου, με «στοιχεία» της πλατφόρμας MQB.
Μολονότι, στη διαφάνεια που βλέπετε έχουμε να κάνουμε με έναν οδικό χάρτη για τα μοντέλα προδιαγραφών CΝG (φυσικό αέριο) της Škoda, υπάρχει βάσιμη πιθανότητα τόσο το B-SUV όσο και το Kodiaq GT να λανσαριστούν πρώτα στην Ευρώπη και στη συνέχεια στην Κίνα και σε άλλες αγορές.