Η εξέλιξή της είναι προϊόν συνεργασίας της βρετανικής εταιρίας με την Red Bull Advanced Technologies και την AF Racing. Η παραγωγή της θα περιοριστεί σε μόλις 25 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί και αναμένεται να παραδοθούν το 2020.
Οι βασικότερες διαφορές σε σχέση με την έκδοση δρόμου της Aston Martin Valkyrie εντοπίζονται στην εμφάνιση καθώς έχουν γίνει επεμβάσεις σε όλες τις επιφάνειες που σχετίζονται με την αεροδυναμική προκειμένου να αυξηθεί σημαντικά η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Έχουν προστεθεί μεγαλύτερες εμπρός και πίσω αεροτομές ενώ οι τροχοί είναι πλέον 18 ιντσών – μικρότεροι από αυτούς της έκδοσης δρόμου – προκειμένου να φορεθούν τα σλικ ελαστικά της Michelin που χρησιμοποιούνται και από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP1 στου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Σημαντική μείωση του βάρους έχει επιτευχθεί χάρη στην αφαίρεση περιτών στοιχείων άνεσης όπως το καλοριφέρ και το σύστημα infotainment. Επιπλέον οι γυάλινες επιφάνειες έχουν αντικατασταθεί με ελαφρύτερες από συνθετικό υλικό ενώ χαμηλότερο βάρος έχουν και ορισμένα ανθρακονημάτινα τμήματα του πλαισίου. Τέλος η δίαιτα έχει αγγίξει και την εξάτμιση, την ανάρτηση αλλά και τα φρένα που πλέον είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με βασικό υλικό τα ανθρακονήματα.
Η κίνηση θα παρέχεται και πάλι από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6,5 λίτρων της Cosworth αλλά με αυξημένη απόδοση που όμως ακόμα δεν είναι γνωστή. Οι δυνατότητες στην πίστα φυσικά θα είναι ιδιαίτερα υψηλές καθώς αναμένεται η Valkyrie AMR Pro να έχει δυνατότητα ανάπτυξης πλευρικών επιταχύνσεων της τάξης των 3,3 g και επιβραδύνσεων 3,5 g.
Φυσικά η οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν θα είναι απλή υπόθεση. Για το λόγο αυτό η Aston Martin έχει εξασφαλίσει για τους ιδιοκτήτες της Valkyrie AMR Pro πρόσβαση στις εγκαταστάσεις της Red Bull Racing και στον εξομοιωτή που χρησιμοποιούν οι οδηγοί της F1 ενώ θα υπάρχουν ειδικά προγράμματα οδηγικής εκπαίδευσης από επαγγελματίες οδηγούς και βελτίωσης της φυσικής κατάστασης.
Newsauto.gr