Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου Daihatsu Terios αποτελεί το μακρύτερο αμάξωμά του (αγγίζει πλέον τα 4.435 χιλιοστά), που του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει 3 σειρές καθισμάτων στο εσωτερικό του (υπήρχε για ορισμένες αγορές και στο προηγούμενο Terios), με το πλάτος πάντως να παραμένει στα 1.695 χιλιοστά, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Σχεδιαστικά, το νέο Terios αποκτά ένα πιο «ώριμο» αμάξωμα με περισσότερες γωνίες και ακμές, αλλά και με επιπλέον δυναμισμό όπως αυτός εκφράζεται από την τονισμένη εμπρόσθια μάσκα και τους προφυλακτήρες με τα αλουμινένια ένθετα-«ποδιές», όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση είναι επίσης εντελώς νέα και περιλαμβάνει ένα ταμπλό με λιτές και καθαρές γραμμές, πάνω στο οποίο εφαρμόζεται μια μεγάλη οθόνη πληροφόρησης για το σύστημα πολυμέσων, αλλά και ο πίνακας οργάνων με μπλε, ευανάγνωστες ενδείξεις.
Ο κινητήρας του νέου Terios είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 1.500άρη βενζινοκινητήρα της εταιρείας, για τον οποίο προς το παρόν δεν ανακοινώνονται τα χαρακτηριστικά του. Τα κιβώτια με τα οποία θα μπορεί να συνδυαστεί είναι 5άρι μηχανικό ή 4τάχυτο αυτόματο.
Στο τεχνικό κομμάτι, η Daihatsu βασίζει το νέο Terios πάνω σε μια καινούργια πλατφόρμα, η οποία αποτελεί εξέλιξη αυτής που διαθέτουν τα Daihatsu Xenia/Toyota Avanza. Το ενδιαφέρον στο νέο μοντέλο αποτελεί το γεγονός ότι τουλάχιστον στην αγορά της Ινδονησίας στην οποία ξεκίνησε το λανσάρισμά του, η μοναδική έκδοση που θα είναι διαθέσιμη είναι πισωκίνητη. Αυτό συνέβαινε και στο προηγούμενο Terios, όμως εμείς στην Ευρώπη το είχαμε γνωρίσει αποκλειστικά με τετρακίνηση.
Πάντως, θα πρέπει να τονιστεί ότι το νέο μοντέλο δεν θα έρθει στην Ευρώπη, αφού η Daihatsu έχει αποχωρήσει από τη Γηραιά Ήπειρο εδώ και σχεδόν μια 5ετία.