Με το «απλό» Α7 Sportback να έχει αποκαλυφθεί τον περασμένο μόλις μήνα (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), όπως διαβάζουμε από τον Χρήστο Αποστολόπουλο στο 4troxoi.gr, η Audi ετοιμάζεται να φέρει στο φως και την κορυφαία RS εκδοχή του σε μια προσπάθεια να τοποθετηθεί σε μια κατηγορία στην οποία πρωταγωνιστούν όμορα μοντέλα, όπως οι Panamera Turbo S E-Hybrid και Continental GT.

Ωστόσο, σε σχέση με την ομόσταβλη πρόταση της Porsche, το νέο RS7 Sportback, το οποίο «πιάστηκε» για πρώτη φορά σήμερα από τον φακό των κατασκόπων μας, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα του 4troxoi.gr, θα βασίζεται σε διαφορετικό δάπεδο και συγκεκριμένα σε εκείνο που φέρει την ονομασία MLB Evo, στο οποίο «πατά» σήμερα και η high-tech ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας. Το Α8.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, το RS7 Sportback θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να φιλοξενεί κάτω από τον καπό της έναν θερμικό κινητήρα. Φυσικά, τον 4λιτρο V8 της Panamera, ενώ η δεύτερη, το ίδιο μηχανικό σύνολο σε συνδυασμό όμως με ηλεκτροκινητήρα. Το κοκτέιλ αναμένεται ιδιαίτερα εκρηκτικό, καθώς η συνδυαστική ισχύς  αναμένεται να αγγίξει ή ενδεχομένως και να ξεπεράσει σε ισχύ τους 700 ίππους. Η απόδοση της «βασικής» έκδοσης υπολογίζεται πως θα κυμαίνεται πολύ κοντά στους μόλις(!) 650 ίππους, με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 800 Nm.

Φυσικά και οι δύο εκδοχές του νέου Audi RS7 Sportback θα είναι τετρακίνητες, με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο να αναλαμβάνει να συνδέσει την ή τις κινητήριες μονάδες με το σύστημα μετάδοσης. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Audi, to «0-100» θα ολοκληρώνεται στην πρώτη περίπτωση κοντά στα 4 δλ. και για την plug-in hybrid στα 3,5 δλ. Η τελική δε ταχύτητα με τον ηλεκτρονικό περιοριστή να απουσιάζει εικάζεται πως θα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα.

Οπτικά, το 4θυρο κουπέ των Γερμανών, το οποίο θα είναι έτοιμο να επισκεφθεί τις κατά τόπους εκθέσεις των αντιπροσώπων της Audi στα τελη περίπου της χρονιάς, θα κοσμείται» από πιο επιθετικές εξωτερικές επιφάνειες σε σχέση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις του, μεγαλύτερου τροχούς και πιο «έντονα» αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ ανάλογες πινελιές σε έκταση και περιεχόμενο αναμένονται και στο εσωτερικό του