Ο εξηλεκτρισμός είναι από τους κεντρικούς πυλώνες της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group NUMBER ONE NEXT, όπως διαβάζουμε στο drive.gr. Το αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής είναι υπάρχουν ηλεκτρικές εκδόσεις σε όλες τις σειρές των μοντέλων, με την προσθήκη ενός πλήρως ηλεκτρικού ή επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης στη γκάμα κινητήρων καύσης.
Σύμφωνα με το drive.gr περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά τα προσεχή χρόνια και ύστερα από το 2020, η αρχιτεκτονική της επόμενης γενιάς οχημάτων της εταιρίας θα επιτρέπει τη δημιουργία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων.
Σύμφωνα με στελέχη του γερμανικού ομίλου, τα εργοστάσια του BMW Group σε Dingolfing και Landshut βρίσκονται στο τιμόνι του παγκόσμιου δικτύου της εταιρίας ως αρμόδια κέντρα για την ηλεκτρική μετακίνηση. Το προσαρμοζόμενο σύστημα παραγωγής είναι καινοτόμο και μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών. Εάν χρειαστεί, μπορεί να αυξηθεί η παραγωγή εξαρτημάτων των ηλεκτροκινητήρων γρήγορα και αποδοτικά, σύμφωνα με τις εξελίξεις της αγοράς.
Μέχρι το 2025, η BMW εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν μερίδιο 15-25% επί των πωλήσεων. Ωστόσο, παράγοντες όπως η νομοθεσία, τα κίνητρα και η υποδομή φόρτισης θα παίξουν μείζονα ρόλο στο να αποφασιστεί η κλίμακα εξηλεκτρισμού από αγορά σε αγορά. Για να ανταποκρίνεται γρήγορα και κατάλληλα στη ζήτηση των πελατών, το BMW Group έχει εξελίξει ένα εξαιρετικά ευέλικτο σύστημα στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του. Στο μέλλον, το σύστημα παραγωγής του BMW Group θα δημιουργεί δομές που θα επιτρέπουν στις παραγωγικές εγκαταστάσεις του να κατασκευάζουν μοντέλα με κινητήρα καύσης, plug-in hybrid ή πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ταυτόχρονα.
Το BMW Group παράγει σήμερα ηλεκτρικά μοντέλα σε δέκα εργοστάσια σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, όλα τα σημαντικά εξαρτήματα του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης για τα οχήματα αυτά προέρχονται από τα εργοστάσια των Dingolfing και Landshut. Το Dingolfing επιπρόσθετα κατασκευάζει τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις των BMW Σειράς 5 και BMW Σειρά 7 και από το 2021, θα αναλάβει και την παραγωγή του BMW i NEXT. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στο κέντρο ηλεκτροκίνησης των εγκαταστάσεων του Dingolfing μέχρι σήμερα, και η επένδυση θα συνεχιστεί, καθώς η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group επεκτείνεται.
Το 2018, το BMW i8 Roadster θα γίνει το νεότερο μέλος της οικογένειας BMW i. Το πλήρως ηλεκτρικό BMW X3 αναμένεται το 2020, ενώ το BMW iNEXT έχει προγραμματιστεί για το 2021.
Σήμερα, το BMW Group προσφέρει την πιο ποικίλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, με εννέα μοντέλα ήδη στην αγορά.
Το BMW Group έχει επωφεληθεί από το γεγονός ότι υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα του εξηλεκτρισμού. Η πρωτοποριακή δοκιμή ηλεκτρικών οχημάτων μεγάλης κλίμακας ξεκίνησε σε όλο τον κόσμο το 2008 με το MINI E. Τα ευρήματα από αυτό το πρότζεκτ έπαιξαν κομβικό ρόλο στην επακόλουθη εξέλιξη των BMW i3 και BMW i8, τα οποία ως πρωτοπόροι τεχνολογίας αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία της τρέχουσας γκάμας ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων της εταιρίας.