Στις αρχές του 2018 η Mercedes θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της A-Class η οποία θα έχει μια άλλη αισθητική προσέγγιση για το σχεδιασμό της. Η διαφοροποίηση όμως θα είναι ακόμα μεγαλύτερη στο εσωτερικό της, με τη γερμανική εταιρεία να δίνει ήδη στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του.
Από τις οποίες βλέπουμε πως έχει δημιουργηθεί μια φαινομενικά ενιαία επιφάνεια από δύο ξεχωριστές οθόνες, στα πρότυπα των λιμουζινών της Mercedes, των Ε και S-Class. Η ειδοποιός διαφορά εδώ και κάτι που βέβαια τονίζει το νεανικό χαρακτήρα της νέας A-Class είναι το ότι οι οθόνες είναι ελεύθερες. Δηλαδή δεν καλύπτονται από το ταμπλό, αλλά βρίσκονται πάνω σε αυτό, προσέγγιση που συναντάμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της εταιρείας της Στουτγκάρδης.
Η βασική διάταξη περιλαμβάνει δύο οθόνες διάστασεις 7,0 ιντσών ενώ υπάρχει η δυνατότητα η μια από τις δύο οθόνες να φτάνει τις 10,25 ίντσες. Φυσικά τα φουλ ψηφιακά όργανα θα είναι στάνταρ.
Από κει και πέρα το ταμπλό έχει μικρότερο βάθος από ότι συνήθως καθώς και μια ελαφρά καμπυλότητα, προκειμένου να αυξάνεται η αίσθηση του χώρου και να εξασφαλίζεται καλύτερη ορατότητα. Παράλληλα καινούργια είναι και τα καθίσματα, ενώ διαθέσιμοι εκτός από τα στάνταρ, θα είναι και άλλοι δύο τύπου, τα σπορ και τα κόμφορτ.
Η καινούργια A-Class θα έχει και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, με χωρητικότητα 370 λίτρων (+29 σε σχέση με την τρέχουσα γενιά) και μεγαλύτερο κατά 20 εκατοστά άνοιγμα που θα το κάνει και πιο πρακτικό. Παράλληλα μεγαλύτερος θα είναι και ο «αέρας» για τους επιβάτες, τόσο για όσους κάθονται μπροστά όσο και πίσω.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης θα ξεκινά με το σύνολο των 1.400 κυβικών (προέλευσης Renault) που θα αποδίδει 160 ίππους στην Α 200 που θα είναι διαθέσιμη ευθύς εξαρχής τον Απρίλιο του 2018. Το φθινόπωρο θα ακολουθήσει η Α 180 με την έκδοση των 136 ίππων του ίδιου κινητήρα, καθώς και η plug-in υβριδική Α 220e με δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για έως και 70 χιλιόμετρα, χάρη στη μπαταρία της των 13,7 kWh.
Επίσης το ερχόμενο φθινόπωρο θα παρουσιαστεί η AMG A35 με 299 ίππους από 2.000 κυβικά και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Δίλιτρη θα είναι και η AMG A45 4MATIC -και αυτή θα έχει κύκλωμα 48V- με 408 ίππους, ενώ στον αντίποδα θα βρίσκεται η Α 160, με 115 ίππους από το σύνολο των 1.400 κυβικών,
Οι diesel θα ξεκινούν με το γνωστό τετρακύλινδρο των 1.500 κυβικών της A 180 d, ενώ από κει και πάνω θα υπάρχουν τα νέα σύνολα των 2.000 κυβικών που χρησιμοποιούνται ήδη στην Ε-Class και θα αντικαταστήσουν τα πιο παλιά των 2.143.