Το περιμέναμε καιρό – συγκεκριμένα μία… κυβερνητική τετραετία από εκείνη την έκθεση του Πεκίνου που το είχαμε δει σε πρωτότυπη μορφή. Η ανοιχτή λοιπόν έκδοση του i8 είναι πραγματικότητα και από την προσεχή Άνοιξη θα κυκλοφορεί στους δρόμους.
Όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες, πέραν της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει πολύ. Δεν υπάρχουν πίσω παράθυρα, με το λογότυπο «Roadster» να κοσμεί πλέον το συγκεκριμένο σημείο ενώ και το κάλυμμα του κινητήρα έχει τροποποιηθεί.
Αντίστοιχες τροποποιήσεις στα σημεία βλέπουμε και στο εσωτερικό: στο τιμόνι, την κεντρική οθόνη 8.8’, τα καθίσματα που αφορούν μόνο οδηγό και συνοδηγό πια. Η soft οροφή χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να κλείσει/ανοίξει, με τη διαδικασία αυτή να μπορεί να πραγματοποιηθεί ενώ το i8 Roadster κινείται έως και με 50 km/h. Είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και πολλά από τα μέρη της είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, επιλογή με γνώμονα τη μείωση βάρους.
Πάμε και στα σωθικά του. Ο 3κύλινδρος, 1500άρης, υπέρ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας παραμένει ως έχει, στο πίσω μέρος του οχήματος και με τις ίδιες προδιαγραφές (231 άλογα). Όμως ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα του εντυπωσιακού plug-in hybrid μοντέλου δίνει 12 άλογα περισσότερα πλέον, ανεβάζοντας τη συνεισφορά του στα 143 και τη συνολική ιπποδύναμη στα 374 άλογα.
Αντίστοιχα αναβαθμίστηκε και η μπαταρία, σκαρφαλώνοντας από τα 20, στα 34 Ah. Το συνολικό βάρος του i8 Roadster είναι στα 1594 κιλά (60 πάνω από την coupe έκδοση), πράγμα που ορίζει την επίτευξη επιτάχυνσης 0-100 στα 4.6sec. Η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Πηγή: newsauto.gr