Όπως διαβάζουμε στο 4troxoi.gr, o Klaus Zellner, ο Πρόεδρος της Porsche Β. Αμερικής, μιλώντας για τις μελλοντικές κινήσεις της γερμανικής εταιρείας στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας, δήλωσε πως, αυτή τη στιγμή, όλες οι ενδείξεις συνηγορούν στο γεγονός ότι οι μισές πωλήσεις της μάρκας σε μόλις 7 χρόνια από σήμερα θα απαρτίζονται από plug-in υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Προχωρώντας ένα βήμα πιο μπροστά, ο Zellner ξεκαθάρισε πως η μεταξύ τους αναλογία εκτιμάται πως θα είναι 7 προς 3, ενώ από το 2025 και μετά τα plug-in θα αρχίσουν να χάνουν σταδιακά έδαφος προς όφελος των ηλεκτρικών.
Σύμφωνα με το 4troxoi.gr, αιχμή του δόρατος της νέας προσπάθειας της Porsche θα αποτελέσει η νέα Mission Ε, ένα 4θυρο σεντάν που σε διαστάσεις θα τοποθετηθεί στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή ένα σκαλί πιο χαμηλά σε σχέση με την Panamera. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche B. Αμερικής, η νέα Mission E, η οποία θα είναι διαθέσιμη στη αγορά προς τα τέλη του 2020, θα pπροσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική θα εξασφαλίζει αυτονομία κοντά στα 500 χλμ., με τη δεύτερη να είναι εφοδιασμένη μ’ ένα πρωτοποριακό, όπως το χαρακτήρισε, σύστημα ταχείας φόρτισης, το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας των μπαταριών σε ποσοστό 80% μέσα σε μόλις 20 λεπτά.
Ειδικά για τις ΗΠΑ, ο Zellner δήλωσε πως οι ιδιοκτήτες της Mission E, αλλά και των όποιων άλλων ηλεκτρικών μοντέλων δούμε στο εγγύς μέλλον να προστίθενται στη γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή, θα έχουν τρεις δυνατότητες σε σχέση με του που θα μπορούν να φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους -εκτός από το σπίτι τους, ασφαλώς. Η πρώτη είναι οι 189 ντίλερ της μάρκας, στις εγκαταστάσεις των οποίων θα κατασκευαστούν σταθμοί ταχείας φόρτισης. Η δεύτερη αφορά σε επιλεγμένα σημεία της επικράτειας, όπως μεγάλα ξενοδοχεία, εστιατόρια, εμπορικά κέντρα κοκ., που κάλλιστα θα μπορούν να αποτελούν πιθανούς προορισμούς για τους ιδιοκτήτες των ZEV οχημάτων της Porsche. Κάτι που -παρεμπίπτοντος- έχει ήδη εφαρμόσει στις ΗΠΑ η αμερικάνικη Tesla. Η τρίτη επιλογή, φυσικά, δεν είναι άλλη από τους σταθμούς φόρτισης του δικτύου Electrify America, το οποίο το VW Group προτίθεται να φέρει στη ζωή σε επιλεγμένες τοποθεσίες της χώρας επενδύοντας μέσα στο επόμενα 10 χρόνια πάνω από 2 δις δολάρια.