Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, η Alpine, ένας κατασκευαστής που έχει ταυτίσει το όνομά του με τους αγώνες ράλλυ αλλά και με μοντέλα παραγωγής με σπορ χροιά, όπως διαβάζουμε στο άρθρο του Χρήστου Αποστολόπουλου, στο 4troxoi.gr, θα εντάξει στο προσεχές διάστημα στη νεοσύστατη γκάμα του ένα μεσαίο SUV, το οποίο θα εξασφαλίσει στους Γάλλους της μητρικής Renault το απαραίτητο εμπορικό «πάτημα» στις κατά τόπους αγορές και κατ’ επέκταση την απαιτούμενη για τη συνέχεια οικονομική ευρωστία.

Σύμφωνα με τους ίδιους του ιθύνοντες της Alpine, το νέο SUV της μάρκας θα διαθέτει και αυτό σπορ χαρακτήρα συναντώντας στο διάβα του από το 2019 και εξής, χρονιά που αναμένεται και επίσημα να πατήσει τους τροχούς του στην άσφαλτο, αντίστοιχα σε προσανατολισμό μοντέλα, όπως η Porsche Macan. Με δεδομένη την άμεση εμπλοκή της μάρκας στη συμμαχία των Renault-Nissan, αλλά και τη σχέση της τελευταίας με τους Γερμανούς της Daimler, οι μηχανικοί της Alpine θα κληθούν να… διαλέξουν ανάμεσα σε πλατφόρμες –πισωκίνητες ή και τετρακίνητες- που σήμερα «στηρίζουν» μοντέλα των Infiniti και Mercedes, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με το 4troxoi.gr, φυσικά, με την αρωγή της RenaultSport, το νέο αυτό SUV θα υποστεί την απαιτούμενη δίαιτα ώστε το βάρος να διατηρηθεί, όπως και στην Α110, σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα. Την ίδια στιγμή, ασφαλώς, η αντι-Macan των Γάλλων θα καρπωθεί πολλές από τις τεχνολογικές κατακτήσεις της συμμαχίας, όπως είναι για παράδειγμα το σύστημα τετραδιεύυνσης που θα δούμε σε λίγες βδομάδες από σήμερα να χρησιμοποιείται και στο νέο Megane RS.

Σε ότι αφορά στη βασική κινητήρια μονάδα, η χρήση του 1.800άρη της Α110 πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από βέβαια. Πολύ πιθανό είναι, επίσης, το νέο μεσαίο SUV της Alpine να υιοθετήσει στο εγγύς μέλλον και μια υβριδική μονάδα κίνησης.

Σχεδιαστικά, εξίσου σίγουρο είναι πως οι αναφορές στη νέα Α110 θα είναι αρκετές. Τα εμπρός φώτα, η χαμηλή οροφή και η μικρές γυάλινες πλευρικές επιφάνειες αναμένεται να αποτελούν τα βασικά κοινά στοιχεία των δύο μοντέλων. Στο δε εσωτερικό, εικάζεται πως οι Γάλλοι της Alpine θα επιλέξουν μια διάταξη επιβατών με 2+2 θέσεις, και προαιρετικά 2+3, ενισχύοντας στην πρώτη περίπτωση τη σπορτίφ αύρα της όλης κατασκευής