Η ειλημμένη, όπως όλα μαρτυρούν, απόφαση των ανθρώπων της Ferrari να κατασκευάσουν μια σχεδόν αγωνιστική παραλλαγή της 488 GTB, όπως διαβάζουμε στο άρθρο του Χρήστου Αποστολόπουλος στο 4troxoi.gr
Που θα αποτελέσει στη σύγχρονη ιστορία του cavallino rampante τη φυσική συνέχεια των 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia και 458 Speciale, μόνο αφύσικη δεν είναι. Πολλώ δε μάλλον με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή στο στίβο της εν λόγω κατηγορίας ήδη… αλωνίζει η έκδοση GT2 RS της εμβληματικής «911» των Γερμανών της Porsche. Τι το διαφορετικό, λοιπόν, θα φέρει μαζί της η νέα 488 GTO, ή όπως αλλιώς επιλέξουν να ονομάσουν οι Ιταλοί μαέστροι από το Μαρανέλο την κορυφαία εκδοχή της «488»;
Κατ’ αρχήν, μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων, ο οποίος, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα αποδίδει ισχύ άνω των 700 ίππων, επίτευγμα που θα εξασφαλίζει στο ιταλικό hardcore κουπέ τους επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 2,7 δλ. και «0-200» στα 7,5 περίπου δλ. Από εκεί και πέρα, βέβαιο είναι πως το «σώμα» της νέας 488 GTO θα ελαφρύνει αρκετά, μιας και στόχος των ανθρώπων της Ferrari είναι να ρίξουν την τελική ένδειξη της ζυγαριάς κάτω από τα 1.400 κιλά. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της απογύμνωσης του εσωτερικού από ο,τιδήποτε περιττό, ενώ βεβαία θεωρείται η υιοθέτηση ελαφρύτερων κρυστάλλων και εξωτερικών τμημάτων που θα είναι κατασκευασμένα από carbon.
Σε ότι αφορά στα τελευταία, στόχος των Ιταλών είναι να βελτιώσουν έτι περαιτέρω την ψύξη των ζωτικών μηχανικών μερών της κατασκευής (φρένα και κινητήρας, πρωτίστως) ενισχύοντας παράλληλα τα ποσά κάθετης δύναμης που αναπτύσσονται στις υψηλές ταχύτητες. Αξίζει να θυμίσουμε πως αυτή τη στιγμή η απλή «488» παράγει στα 250 χλμ./ώρα 325 κιλά στον πίσω άξονα, τη στιγμή που μεγάλος αντίπαλος της, η Porsche 911 GT2 RS, αγγίζει με την ίδια ταχύτητα τα 340 κιλά. Για το λόγο αυτό, οι ιθύνοντες της Ferrari αναμένεται να αξιοποιήσουν στο έπακρο την αεροδυναμική σήραγγα που αυτή τη στιγμή έχουν στη διάθεσή τους προκειμένου να δοκιμάζουν λύσεις και διατάξεις που υιοθετούν τα μονοθέσια των Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel στο Π.Π. της F1.
Από εκεί και πέρα, αλλαγές αναμένονται σε πολλά από τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη της extreme αυτής κατασκευής. Ως εκ τούτου, διαφορετική αναμένεται να είναι η χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου του συστήματος Side Slip Angle Control, με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων να διαθέτουν πιο «πισταδόρικες» ρυθμίσεις. Επίσης, οι κεραμικοί δίσκοι που θα αναλαμβάνουν την πέδηση της νέας GTO θα είναι ελαφρύτεροι και πιο αποδοτικοί από εκείνους της 488 GTB.