Όπως διαβάζουμε στο άρθρο του Χρήστου Αποστολόπουλου, στο 4troxoi.gr, στην επίσημη ανακοίνωση της NHTSA αναφέρεται πως σε 3.493 αντίτυπα των DB9, DBS, Rapide, Vantage και Vanquish που κατασκευάστηκαν από το 2009 έως και το 2016 είναι πιθανό να εμφανιστεί πρόβλημα στο software του συστήματος μετάδοσης και συγκεκριμένα όταν στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των ως άνω μοντέλων και αντιτύπων επιλεχθεί σε κατάσταση ακινησίας η θέση «P». Χαρακτηριστικά, στα σχετικά έγγραφα της αμερικανικής υπηρεσίας επισημαίνονται τα εξής: «Αν σε επικλινή επιφάνεια ο οδηγός επιλέξει τη θέση Parking και δεν ενεργοποιήσει το χειρόφρενο, τότε το αυτοκίνητο είναι πιθανό να κυλίσει απροσδόκητα αυξάνοντας το ενδεχόμενο να προκληθεί σύγκρουση».
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, η Aston Martin είχε την περασμένη εβδομάδα εκδόσεις εντολή ανάκλησης για 1.468 αυτοκίνητά της που ήδη κυκλοφορούν στην αγορά της Κίνας, τα οποία κατασκευάστηκαν από τον Ιανουάριο του 2008 έως και τον Δεκέμβριο του 2015.
Επιπρόσθετα, ανακαλούνται άμεσα στις ΗΠΑ 1.953 DB9 και DBS, καθώς υπάρχει ενδεχόμενο εκδήλωσης φωτιάς εξαιτίας των φθαρμένων καλωδιώσεων της μπαταρίας.