Όπως γράφει το drive.gr, η Volkswagen θα προσθέσει και δεύτερη βάρδια στο εργοστάσιο της Δρέσδης, όπου κατασκευάζεται το ηλεκτρικό Golf προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή από 35 σε 70 αυτοκίνητα την ημέρα. Ή αλλιώς, 2.100 αντί 1.050 μονάδες το μήνα. Η παραγωγή θα αυξηθεί σταδιακά, από το Μάρτιο του 2018.

Η ισχύς της μπαταρίας στο πιο πρόσφατο ανανεωμένο E-Golf έχει αυξηθεί από τις 24,2 kWh στις 35,8 kWh. Μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε μία ώρα με έναν ταχυφορτιστή και πλήρως σε λιγότερες από έξι ώρες. Η αυτονομία μπορεί φτάσει έως και τα 300 km, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 115 στους 136 ίππους και η ροπή από τα 27,5 στα 29,6 kgm.

Tο αυτοκίνητο είναι ένα ευχάριστο στη χρήση μεταφορικό μέσο, άρτιο τεχνολογικά και οδηγικά. Όμως η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ακόμη ακριβή και οι περιορισμοί στο δίκτυο φόρτισης δυσκολεύουν τη χρήση στην Ελλάδα. Παγκοσμίως πάντως η VW φαίνεται να δικαιώνεται από την απότομη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να ξεχαστεί το σκάνδαλο dieselgate. Η αυξημένη ζήτηση δείχνει ότι έχει τον τρόπο να κάνει την ηλεκτροκίνηση mainstream.