Υψηλόβαθμα στελέχη της ιταλικής φίρμας αποκάλυψαν ότι υπάρχουν σχέδια για έναν καινούριο ανταγωνιστή του VW Golf, καθώς και για τον αντικαταστάτη της εξωτικής 4C, όπως διαβάζουμε στο drive.gr. Τα δύο αυτά μοντέλα είναι πολύ σημαντικά και θα «ανοίξουν» την γκάμα της σύγχρονης Alfa Romeo.

Αυτή την περίοδο, η Alfa Romeo έχει επικεντρωθεί στις δημοφιλέστερες και πιο επικερδής κατηγορίες με παγκόσμιο αγοραστικό ενδιαφέρον. Για αυτό τον λόγο το επόμενο της μοντέλο θα είναι ένα μεγάλο SUV, μεγαλύτερο από την Stelvio, που θα λανσάρει και μια νέα γενιά κινητήρων με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, σύμφωνα με το drive.gr.

Μιλώντας για την διεύρυνση της γκάμας της Alfa Romeo, ο Αρχιμηχανικός της ιταλικής φίρμας Roberto Fedeli δήλωσε «Για να ολοκληρωθεί η γκάμα της Alfa Romeo πρέπει να προστεθούν δύο ακόμα “πυλώνες”. Ένα μοντέλο στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών και ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο».

Οι συζητήσεις για το νέο hatchback της Alfa Romeo συνεχίζονται στα γραφεία της εταιρείας και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί η ημερομηνία παρουσίασης του μοντέλου. Το πιθανότερο σενάριο που αφορά την δομή του νέου μοντέλου είναι η χρήση μιας κοντύτερης εκδοχής της πανάκριβης πλατφόρμας Giorgio (1 δις ευρώ κόστισε η εξέλιξή της) που χρησιμοποιούν οι Giulia και Stelvio. Αυτό σημαίνει ότι η επόμενη γενιά της Giulietta θα προσφέρεται με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση Q4.

Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα της Alfa Romeo είναι το γεγονός ότι «η κατηγορία C των μικρών οικογενειακών είναι “τοπική” και όχι παγκόσμια, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι εύκολο να βγάλεις μεγάλο κέρδος, εάν θες να είσαι και τιμολογιακά ανταγωνιστικός», είπε ο Fedeli.

Την ίδια στιγμή, ο Fedeli ανέφερε ότι μετά την επικείμενη ανανέωση της σπορ 4C, θα κάτσουν όλοι στο τραπέζι και θα μιλήσουν για την επόμενη γενιά του μοντέλου που θα έχει σημαντικές αλλαγές στην αρχιτεκτονική του κινητήρα και του πλαίσιο.

«Το να βρίσκεσαι στην αγορά με ένα τέτοιο μοντέλο, δεν είναι επιλογή. Η Alfa Romeo πρέπει να διαθέτει ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο στην γκάμα της», ανέφερε ο Fedeli. «Πρέπει όμως να προχωρήσουμε σε αλλαγές, να αποφασίσουμε αν θα επιλέξουμε νέους κινητήρες ή θα αλλάξουμε την αρχιτεκτονική του πλαισίου. Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, έχουμε κάποιες επιλογές και εργαζόμαστε σε περισσότερες από μία».

Ότι και να συμβεί όμως με την επόμενη γενιά της 4C, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα έχει χειροκίνητο κιβώτιο. Και αυτό γιατί όπως επιβεβαίωσε ο Fedeli, κατά την διάρκεια της θητείας του στην Ferrari είχαν εξελίξει ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο για την California και μόνο δύο με αυτή την επιλογή πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο.